چین و روسیه هفته آینده قراردادهای هسته ای و هواپیمایی امضا می نمایند

به گزارش مجله بابلسر، یک دیپلمات ارشد چینی امروز سه شنبه تاکید نمود که چین و روسیه هفته آینده در جریان سفر نخست وزیر روسیه ، قراردادهای هسته ای، هواپیمایی و فضایی به امضا خواهند رساند.

چین و روسیه هفته آینده قراردادهای هسته ای و هواپیمایی امضا می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چنگ گوپینگ معاون وزیر خارجه چین در سخنانی توضیح داد: در سفر دیمتری مدودف نخست وزیر روسیه به چین طی هفته آینده قراردادهایی در زمینه همکاری های هسته ای، هواپیمایی و فضایی بین دو کشور امضا خواهد شد.

وی به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره ننموده است. مدودف برای شرکت در اجلاس نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به شهر ژنگ ژو سفر خواهد نمود.

سازمان همکاری شانگهای شامل کشورهای روسیه، چین، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان است. هند، ایران و پاکستان و افغانستان و مغولستان نیز اعضای ناظر این سازمان به شمار می فرایند.

چین و روسیه روابط نزدیک تجاری، دیپلماتیک و امنیتی دارند. چین ماه گذشته با خریداری جنگنده های سوخو 24 و سوخو 35 از روسیه موافقت نموده است. ارزش این قرارداد بیش از 2 میلیارد دلار خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 267

به "چین و روسیه هفته آینده قراردادهای هسته ای و هواپیمایی امضا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و روسیه هفته آینده قراردادهای هسته ای و هواپیمایی امضا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید