چگونه برای مهندسی صنایع در آمریکا و کانادا اپلای کنیم و شانس خود را برای دریافت فاند افزایش دهیم؟

به گزارش مجله بابلسر، تصمیمات در خصوص پذیرش و فاند در بیشتر دانشکده هاى مهندسى صنایع در آمریکا توسط کمیته پذیرش گرفته میشود. به همین دلیل، مکاتبه با اساتید در بسیارى از موارد یاری زیادى به شما نخواهد کرد.

چگونه برای مهندسی صنایع در آمریکا و کانادا اپلای کنیم و شانس خود را برای دریافت فاند افزایش دهیم؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تابستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نکته ى دیگر این است که با وجود اینکه شرکت در آزمون جى ار اى براى دریافت پذیرش و فاند کافیست، بسیارى از داوطلبین براى افزایش شانس خود، در آزمون جى مت شرکت میکنند. کسب نمره ى بالا در این آزمون به طور قابل ملاحظه اى شانس شما را در دریافت فاند و بورسیه بالا میبرد. به خاطر داشته باشید که با داشتن مدرک کارشناسى در مهندسى صنایع میتوانید در رشته هاى دیگر مانند مدیریت نیز اقدام به اپلاى کنید.

دانشکده ى مهندسى صنایع دانشگاه آبرن در آلاباما با داشتن تعداد زیادى از دانشجویان ایرانى یکى از مقاصد اصلى داوطلبین مهندسى صنایع در آمریکاست. گفتنی است که شما میتوانید با داشتن مدرک کارشناسى به طور مستقیم براى دوره دکترا در این داشگاه اپلاى نموده و شانس خود را براى دریافت فاند افزایش دهید.

منبع: ایزی اپلای
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 837

به "چگونه برای مهندسی صنایع در آمریکا و کانادا اپلای کنیم و شانس خود را برای دریافت فاند افزایش دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای مهندسی صنایع در آمریکا و کانادا اپلای کنیم و شانس خود را برای دریافت فاند افزایش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید