پاکدل: تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال اردیبهشت معین می گردد

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال درباره معرفی تیم مس به عنوان قهرمان مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط فعلی ورزش کشور پس از صحبت با معاون ورزش قهرمانی، مذاکرات با مدیران عامل باشگاه ها و مکاتبات انجام شده به این جمع بندی رسیدیم تا مسابقات به سرانجام برسد و تیم مس قهرمان باشگاه ها معرفی گردد.

پاکدل: تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال اردیبهشت معین می گردد

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جدول 4 تیم اول تعیین بودند در مرحله اول مس کرمان با تمام امتیازات لازم قهرمان و در گروه دیگر نیز تیم شهید شاملی کازرون در صف قرار داشت. در جدول فعلی نیز شرایط طوری بود که احتمالاً تا خاتمه مسابقات کمترین تغییر رخ می داد. بنابراین با موافقت و درخواست باشگاه ها برای هدر نرفتن خدمات و حفظ انگیزه آنان برای فصل آینده، قهرمان را اعلام کردیم.

پاکدل که با برنامه رکورد مصاحبه می کرد، ادامه داد: معرفی تیم قهرمان تقاضای چند باشگاه بود و فدراسیون نیز تیم مس کرمان و شهید شاملی نماینده های ایران در جام باشگاه ها معرفی کرد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره تغییر دبیر این فدراسیون گفت: با خاتمه یافتن مأموریت رجبی به وزارت ورزش بازگشت و ان شاءالله تا هفته آینده دبیر جدید را اعلام خواهیم کرد. تقریباً برای معرفی دبیر آینده فدراسیون به مرحله نهایی رسیده ایم. رجبی توانمندی های زیادی دارد. ان شاءالله در سمت های دیگر از او استفاده خواهد شد.

وی درباره تیم ملی و شرایط سرمربی این تیم نیز یادآور شد: اواسط اسفندماه گذشته قرار بر این بود که جلسات کمیته فنی برگزار گردد و نتایج تیم ملی و کادر فنی مورد آنالیز قرار گیرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا پیروز به برگزاری جلسه نشدیم.

پاکدل گفت: قرارداد حبیبی سرمربی تیم ملی یک ساله بود که به خاتمه رسید. ان شاءالله در دهه نخست اردیبهشت ماه کوشش می کنیم با برگزاری جلسه کمیته فنی به وسیله فضای مجازی درباره ادامه یا قطع همکاری با کادر فنی تصمیم گیری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 580

به "پاکدل: تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال اردیبهشت معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال اردیبهشت معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید