هشدار رئیس فدراسیون فوتبال عراق به معترضان

به گزارش مجله بابلسر، رئیس فدارسیون فوتبال عراق به بعضی معترضانی که قصد دارند از بازی این تیم و عراق سوء استفاده سیاسی نمایند، هشدار داد.

هشدار رئیس فدراسیون فوتبال عراق به معترضان

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال عراق و ایران در حالی قرار است از ساعت 17:30 پنجشنبه در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های آسیا 2023 چین در استادیوم بین المللی امان واقع در اردن به مصاف هم بروند که اکنون خبرگزاری فرانسه (AFP) خبر می دهد که بعضی معترضان عراقی قصد دارند از این بازی سوء استفاده سیاسی نمایند.

معترضان عراقی صفحه نمایش بزرگی را در میدان تحریر شهر بغداد، محل اصلی اعتراض ها نصب نموده اند و قصد دارند بازی عراق - ایران را از آنجا تماشا نمایند. آنها انتظار دارند که عراقی های ساکن اردن که تعدادشان کم هم نیست از تیم تحت راهنمایی سرچکو کاتانتس در شهر امان حمایت نمایند.

عبدالخالق مسعود احمد، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اما ضمن هشدار به طرفداران عراقی گفت: طرفداران از بنرهای نژادپرستی علیه تیم ایران استفاده ننمایند، در غیر این صورت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) می تواند ما را جریمه کند.

در تقابل های پیشین دو تیم، ایران 11 بار به پیروزی رسیده، عراق نیز در 6 بازی با برد زمین را ترک نموده و دو بازی هم به تساوی انجامیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 175

به "هشدار رئیس فدراسیون فوتبال عراق به معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس فدراسیون فوتبال عراق به معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید