نامه سرگشاده دارا خسروشاهی خطاب به دونالد ترامپ: از کارمندان پیمانی و غیر رسمی ما در دوران شیوع کرونا پشتیبانی مالی کنید ، قوانین حمایتی دولت شامل حال رانندگان اوبر نمی شود

به گزارش مجله بابلسر، دارا خسروشاهی، مدیرعامل شرکت اوبر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده درخواست کرده است برای کارمندان و رانندگان این شرکت که به عنوان کارمند حساب نمی شوند، پشتیبانی مالی در نظر بگیرد.

نامه سرگشاده دارا خسروشاهی خطاب به دونالد ترامپ: از کارمندان پیمانی و غیر رسمی ما در دوران شیوع کرونا پشتیبانی مالی کنید ، قوانین حمایتی دولت شامل حال رانندگان اوبر نمی شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دارا خسروشاهی این درخواست را در قالب نامه ای سرگشاده خطاب به دونالد ترامپ مطرح کرده است. او در بخشی از نامه خود نوشت: هدف من از نوشتن برای شما درخواست کمک اقتصادی برای اوبر نیست ، بلکه پشتیبانی از کارمندان مستقل ما است.

خسروشاهی همچنین در بخشی از نامه خود درخواست تصویب قوانینی برای تنظیم مقررات کاری انعطاف پذیر ، و حذف شکاف بین پیمانکاران مستقل و کارمندان رسمی را عنوان کرد. مدیر عامل شرکت اوبر، دارا خسروشاهی، از رئیس جمهور ایالات متحده درخواست کرده است که در جریان بحران کرونا به کارمندان غولهای فناوری و شرکت های بزرگ توجه ویژه ای داشته باشد.

دولت آمریکا در حال حاضر در تلاش است تا یک بسته محرک را برای جلوگیری از بروز بحران اقتصادی تصویب کند. خسروشاهی در بخشی دیگر از نامه خود نوشت : من با احترام و فوریت خواهان آن هستم که محرک اقتصادی مورد نظر شما ، به همراه سایر اقدامات قانونی بعدی در پاسخ به کرونا، شامل حمایت و مزایایی برای کارگران مستقل، نه فقط کارمندان و برای همه افرادی که از اوبر یا سایر خدمات استفاده می کنند در ظر گرفته شود.

تقاضا برای سرویس تاکسی آنلاینن اوبر در برخی از شهرها که بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند ، به اندازه 70 درصد کاهش یافته است ، زیرا کرونا افراد را به سمت قرنطینه خانپی سوق می دهد. بسکمک از رانندگان اوبر نیز کارمنداان غیر رسمی و پیمانکار هستند و در نتیجه شامل برخی از قوانین ایالتی برای محافظت از الگوی تجاری نمی شوند. این مدل بدان معنی است که در بیشتر کشورها رانندگان اوبر واجد شرایط دریافت حقوق بیماری و بسکمک مزایای دیگر نیستند که برای کارمندان تمام وقت در نظر گرفت می شود. خسروشاهی در نامه خود گفته است که باید قوانین جدید وضع شود تا شکاف بین کارمندان ثابت و پیمانی برداشته شود.

وی گفت: سیستم فعلی طبقه بندی اشتغال بدان معنی است که یک کارمند رسمی مزایای قابل توجهی در زمینه اجتماعی به دست می آورد و یک کارگر یا کارمند مستقل از مزایایی بسیار کمتر برخوردار می شود. به نظر می رسد که خسروشاهی در نامه خود این استدلال را مطرح می کند که با توجه به خسارت های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ، مجبور کردن شرکت ها برای طبقه بندی کارمندان یک اشتباه بزرگ است.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 519

به "نامه سرگشاده دارا خسروشاهی خطاب به دونالد ترامپ: از کارمندان پیمانی و غیر رسمی ما در دوران شیوع کرونا پشتیبانی مالی کنید ، قوانین حمایتی دولت شامل حال رانندگان اوبر نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرگشاده دارا خسروشاهی خطاب به دونالد ترامپ: از کارمندان پیمانی و غیر رسمی ما در دوران شیوع کرونا پشتیبانی مالی کنید ، قوانین حمایتی دولت شامل حال رانندگان اوبر نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید