مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش مجله بابلسر، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس واقع شده است و توافقات ضمنی نیز با او اجرا شده است.

مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، این درست که پرسپولیس برای برگرداندن مهدی ترابی پول ندارد ولی نداشتن پول به مفهوم نخواستن ترابی نیست. پرسپولیس امیدوار است ترابی در قطر مشتری و خواستار نداشته باشد و به تهران برشود. حالا از نزدیکان باشگاه خبر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید مهدی ترابی تا آخر هفته سرخ پوش می شود. باشگاه پرسپولیس اولین گام را برای جذب مهدی ترابی برداشت. مدیرعامل سرخ پوشان حدود یک ماه قبل با ارسال نامه ای به باشگاه العربی از این باشگاه قطری خواست تا شرایط ترابی را تشریح نموده و شرایط خود را برای آزادسازی این بازیکن اعلام کند.

در ادامه باشگاه العربی نیز پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را داد و مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی را 150 هزار دلار گفت. این در حالی است که نه تنها باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنینی مبلغی را ندارد، بلکه نهایت رقمی که با العربی می خواهد توافق کند مبلغی بین 80 تا 90 هزار دلار است. به همین دلیل جواب نامه العربی را نداد. به هرحال این یک واقعیت است که اگرچه باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت نامه ترابی را ندارد اما به این معنی نیست که برای به خدمت دریافت این بازیکن کوشش نکند. در ادامه همین کوشش ها تماسی بین گل محمدی و ترابی برقرار شد و ترابی نیز در این تماس تلفنی قلبا تمایل خود را برای بازگشت گفت.

اما واقعیت ماجرا این است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ 150 هزار دلار درخواستی باشگاه العربی را ندارد و به همین دلیل در انتظار اقدام بعدی ترابی است. به هرحال ترابی در شرایط نامناسبی از جمع سرخ ها جدا شد و باشگاه پرسپولیس و همین طور طرفداران این تیم توقع دارند خود ترابی نیز برای بازگشت کوشش کند. گویا ترابی نیز کوشش خود را به کار گرفته تا از باشگاه العربی تخفیف بگیرد اما مدیر برنامه های این بازیکن با او دچار اختلاف نظر شده است. چرا که مدیر برنامه های ترابی که اتفاقا مدیر برنامه های اسکوچیچ نیز هست خواستار این است که ترابی در قطر بماند یا به باشگاه های دیگر ایرانی که از نظر اقتصادی ترابی را تامین می نمایند بپیوندد.

اگر موانعی که از آن نام بردیم برداشته شود، مهدی ترابی تا خاتمه هفته سرخ پوش خواهد شد. حتی بعضی خبرهای طرفداری حاکی از آن است که ترابی و باشگاه پرسپولیس امیدوارند هرچه سریع تر قراردادی را با هم امضا نمایند و ترابی نیز که به شکل ناگهانی از پرسپولیس جدا شد با تقبل کردن نیمی از مبلغ مدنظر العربی به پرسپولیس برشود تا به نوعی به طرفداران این تیم ادای دین کند که اگر چنین شود هر لحظه بعد از بازی پرسپولیس و فولاد باید منتظر خبر پیوستن ترابی به پرسپولیس بود. به تمام این ها اضافه کنیم که جابجایی کشور قطر حدود 7 روز دیگر به خاتمه می رسد و باشگاه العربی نیز باید هرچه سریع تر در خصوص ترابی تصمیم بگیرد. ضمن این که نقل و انتقلات زمستانی فوتبال ایران نیز 15 روز دیگر اغاز می شود و پرسپولیس تا خاتمه نیم فصل اول لیگ قادر به استفاده از ترابی نیست.

به هر روی به نظر می رسد مهدی ترابی به رغم حضور پیروز در العربی از این تیم جدا خواهد شد و باتوجه به درخشش ترابی در پرسپولیس، طبیعی است که از این تیم به عنوان مقصد بعدی اش نام برده شود. حتی ابراهیم شکوری سخنگوی قرمزها نیز علاقه این باشگاه نسبت به ستاره سابق خود را بروز داده بود. حال باید دید آیا باشگاه دیگری در قطر خواستار جذب ترابی خواهد بود یا این بازیکن در نیم فصل به پرسپولیس برمی شود. به هرحال این یک واقعیت است که بهبود شرایط کیفی ترابی که به شدت زیر ذره بین رسانه های قطری قرار داشت، ممکن است باشگاه های دیگر قطری را برای جذب او ترغیب کند. به ویژه آن که شنیده می شود بعضی از مالکان باشگاه های قطری صاحب چند باشگاه هستند و بازیکنانی را بین تیم های خود منتقل می نمایند.

با جدایی بشار رسن از پرسپولیس، این تیم در فاز تهاجمی و خصوصا حملات انفجاری علیه رقبا که طی فصل گذشته خصوصا با حضور ترابی و بشار به پیروزیت بزرگی دست یافته بودند، با ضعف بزرگی روبرو هستند. ترابی به عنوان ستاره ای که قادر است علاوه بر عملکرد تاکتیکی فوق العاده، از نظر نبوغ فردی نیز شرایط بازی را تغییر دهد یک بازیکن تاثیرگذار و خاص محسوب می شود که مطمئنا جذب وی می تواند سرخ ها را از حیث تکمیل موجودی خود در فصل جاری با شرایط مناسبی برای دستیابی به هدف یاری کند. با این حال باید دید در شرایطی که شایعاتی درباره مقصدهای احتاقتصادی دیگر از سوی این بازیکن شکل گرفته، باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود وی را به عنوان یک انتقال ویژه در زمستان در سبد جابجاییی خود قرار دهد و بار دیگر پیراهن شماره 9 را بر تن این ستاره کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1270

به "مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید