مصدومیت بیرانوند جدی نیست، تردید برای بازی در لیگ اروپا

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند در ملاقات یکشنبه شب تیم آنتورپ مقابل سنت ترویدن در لیگ بلژیک به دلیل مصدومیت، در نیمه نخست تعویض شد و با برانکارد زمین را ترک کرد. هرچند گفته می شد ممکن است بیرانوند چند هفته از میادین دور باشد اما یک سایت بلژیکی مصدومیت دروازه بان ایران را جدی ندانست.

مصدومیت بیرانوند جدی نیست، تردید برای بازی در لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا تابستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سایت GVA بلژیک نوشت: روز یکشنبه بیرانوند در دومین مسابقه متوالی مصدوم شد. فرکوترن (سرمربی تیم) گفت که مصدومیت بیرانوند کوفتگی (در بالای ران) است. در نهایت این آسیب دیدگی خیلی بد نبود و انتظار می رود دروازه بان ایرانی برای بهبودی به چند روز درمان احتیاج داشته باشد.

این سایت خبر خود را این طور ادامه داده است: باید دید آیا بیرانوند می تواند روز پنجشنبه در ملاقات مقابل گلاسکو رنجرز (در لیگ اروپا) بازی کند اما هنوز در این مورد تردید و شک وجود دارد. اگر بیرانوند بازی نکند، دی ولف دوباره درون دروازه خواهد بود. او دروازه بان دوم در فهرست لیگ اروپا است. با این حال بوتز هم تقریباً برای بازی دوباره آماده است. دروازه بان فرانسوی روز گذشته دوباره با سایر دروازه بان ها کار کرد و قرار است امروز به تمرینات گروهی اضافه گردد. این خبر خوبی است زیرا وقتی در اوایل ماه ژانویه مچ پایش آسیب دید، نگرانی هایی از دوری او به مدت سه ماه وجود داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1321

به "مصدومیت بیرانوند جدی نیست، تردید برای بازی در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بیرانوند جدی نیست، تردید برای بازی در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید