مشکل مالی مانع برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و برزیل!

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا حضور دارد، تاکنون نتوانسته از فیفادیهای خود استفاده کند و چهار بار این فرصت ارزشمند را از دست داده است.

مشکل مالی مانع برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و برزیل!

فیفادی بعدی روز 28 آبان است یعنی پنج روز بعد از بازی تیم ملی ایران با عراق در مرحله انتخابی جام جهانی. با درخواست مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران، فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و پیگیری برای انجام یک بازی محبت آمیز است.

فدراسیون فوتبال ابتدا درخواست بازی با استرالیا را داشت. فدراسیون فوتبال استرالیا مدعی شد سرمربی این تیم ترجیح داده در این فیفادی بازی نکند و به این ترتیب به درخواست ایران پاسخ منفی داده است.

مذاکره با برزیل هم در دستور کار فدراسیون قرار داشت اما در نهایت به جایی نرسید. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این ارتباط مدعی شد برنامه های برگزاری این مسابقه هماهنگ شده بود ولی نیاز به 1 میلیون و 500 هزار دلار پول بوده است! تاج در اینباره گفت: مشکل ما 1 میلیون و 500 هزار دلار بود. شاید برگزاری این بازی خودش 1 میلیون دلار عایدی داشت ولی 500 هزار دلار باقیمانده را نمی توانستیم فراهم کنیم. برزیل برای ما صبر کرد ولی وقتی نتوانستیم پول را جور کنیم با کره جنوبی بازی گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 108

به "مشکل مالی مانع برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و برزیل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل مالی مانع برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و برزیل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید