مشارکت 48 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات 2 اسفند

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: میزان مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به 48 درصد بوده است.

مشارکت 48 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات 2 اسفند

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

علی مصطفوی امروز 6اسفند ماه در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قدردانی از تمامی دست اندرکاران انتخابات اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان آذربایجان غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاتر از میانگین کشوری و نزدیک به 48 درصد بود.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: خوشبختانه تا به امروز در استان با توجه به ارائه گزارش از ارگانهای ذیربط مورد مثبت ابتلا بیماری کرونا گزارش نشده است.

مصطفوی تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این بیماری در استان اندیشیده شده است، اضافه نمود: مردم باید نسبت گذشته بهداشت فردی را بیشتر رعایت نموده و در حد امکان از تردد بیشتر در اماکن عمومی خوداری نمایند.

دکتر رسول انتظارمهدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این بیماری در دوره نهفته قابل تشخیص نیست، اضافه نمود: 87 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا خود به خود بهبود می یابند و علایم بیماری در آنان خفیف است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه دانشگاه علوم پزشکی استان، بیان نمود: نظام مراقبت برای افراد مشکوک و مسافرانی که از استان های درگیر کرونا به این استان می آیند، راه اندازی می گردد که در پی آن تعدادی تحت مراقبت قرار گرفته اند و تا به حال هیچ مورد مبتلا به این ویروس در آنان وجود نداشته است.

وی مردم را به آرامش دعوت کرد و اظهار کرد: تنها گروه های حساس جامعه با مبتلا به این بیماری دچار فرم شدید بیماری می شوند و به بستری شدن احتیاج دارند.

وی ادامه داد: مردم اگر دچار بیماری حاد تنفسی شدند، نباید زیاد در محیط بیرون قرار گیرند چون هم بیماری خودشان تشدید می گردد و هم دیگران را نیز مبتلا می نمایند.

دکتر انتظار مهدی از مردم خواست تمامی اطلاعات لازم در مورد بیماری کرونا را به وسیله دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 446

به "مشارکت 48 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات 2 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 48 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات 2 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید