مشارکت بیماران کرونایی در برنامه سازی رادیو سلامت

به گزارش مجله بابلسر، برنامه ماه ماه که ویژه ماه رمضان از رادیو سلامت پخش می شود، قرار است در بخش هایی با مشارکت بیماران بدخیم کرونایی که بهبود یافته اند، ساخته شود.

مشارکت بیماران کرونایی در برنامه سازی رادیو سلامت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسعود حسنی تهیه کننده برنامه ماه ماه درباره مشارکت بیمارانی که کرونا گرفته اند در ساخت برنامه توضیح داد: برنامه ماه ماه ویژه ماه رمضان از رادیو سلامت پخش می شود. این ویژه برنامه عصرگاهی شامل آیتم های متنوع است و ما در تلاش هستیم در قالب بخش های مختلف برنامه ای معنوی با رویکرد سلامت محور روی آنتن بفرستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل در بخشی از این برنامه قصد داریم به بیماران بدخیم کرونایی که بهبود یافتند، بپردازیم؛ بنابراین در صورت تمایل اگر خودتان یا عزیزانی از اطرافیان تان هستند که این شرایط و لحظات سخت بیماری و امدادطلبی از حضرت حق را تجربه کرده اند با ما در ارتباط باشند.

حسنی اعلام نمود: بیمارانی که علاقه مند به همکاری در این بخش هستند، لطفا به شماره 09219577129 پیامی در واتس آپ بدهند تا بتوانیم این بخش از برنامه ماه ماه را با مشارکت مردم روانه آنتن کنیم. با توجه به اینکه ماه رمضان، ماه نزدیکی دل ها به خداست، به همین دلیل این بخش را در برنامه قرار دادیم. چون با شیوع کرونا در ایران، پرداختن به این موضوع جزو ماموریت های شبکه سلامت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1844

به "مشارکت بیماران کرونایی در برنامه سازی رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیماران کرونایی در برنامه سازی رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید