مسی خود را به بایرن مونیخ می رساند

به گزارش مجله بابلسر، روز گذشته نشریه اکیپ با انتشار خبری مدعی شد در پاری سن ژرمن زنگ های خطر به صدا درآمده است. نگرانی بزرگ پاریسی ها این است که ستاره اصلی شان، لیونل مسی را برای ملاقات مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در اختیار نداشته باشند.

مسی خود را به بایرن مونیخ می رساند

چهارشنبه شب در ملاقات پی اس جی مقابل مارسی در جام حذفی فرانسه که با شکست پاریسی ها به سرانجام رسید، لیونل مسی بازی را در حالی به سرانجام رساند که از ناحیه پا احساس ناراحتی می کرد. نشریه اکیپ امشب بیان کرد معاینات پزشکی پی اس جی نشان داده که مسی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. او بازی روز شنبه مقابل موناکو را قطعا از دست داده، ولی نگرانی بزرگ پاری سن ژرمن این است که ابرستاره آرژانتینی به مسابقه روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ نرسد.

در همین رابطه امروز رادیو مونته کارلو ادعا کرد که نتیجه جدیدترین معاینات نشان می دهد که مسی دچار پارگی عضله نشده و میخواهد هر طور شده خود را به بازی سه شنبه شب آینده (25 بهمن) برساند. حالا همه چیز در دستان پزشکان و فیزیوتراپ های پی اس جی است تا فوق ستاره را به این جدال بزرگ برسانند. پی اس جی برای این بازی کیلیان امباپه را در اختیار ندارد و گفته می گردد شاید اشرف حکیمی هم به علت مشکل عضلانی این بازی حساس را از دست بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2027

به "مسی خود را به بایرن مونیخ می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی خود را به بایرن مونیخ می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید