مراسم قرعه کشی 7 محصول فروش فوق العاده سایپا برگزار گردید

به گزارش مجله بابلسر، مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 7 محصول سایپا برگزار گردید و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا سه شنبه، حدود ساعت 12 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

مراسم قرعه کشی 7 محصول فروش فوق العاده سایپا برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، مراسم قرعه کشی 7 محصول سایپا شامل سایپا 151، دو مدل تیبا و 4 مدل وانت نیسان با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار گردید.

در طرح فروش سایپا 452 هزار و 942 نفر شرکت کردند که 443 هزار و 10 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 7 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نگردد و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 7 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 500 دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می گردد. علاوه بر این 2 هزار دستگاه تیبا2، 500 دستگاه سایپا 151، 500 دستگاه نیسان تک سوز، هزار دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، 2 هزار و 200 دستگاه نیسان دوگانه سوز و 300 دستگاه نیسان تک سوز با لاسیتک رادیال نیز عرضه می گردد.

اسامی منتخب چهارمین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت 12 ظهر فردا، سه شنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می نماید اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 962

به "مراسم قرعه کشی 7 محصول فروش فوق العاده سایپا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم قرعه کشی 7 محصول فروش فوق العاده سایپا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید