مدیر تیم ملی فوتبال عراق: به نفع ماست مقابل ایران و هنگ کنگ در خانه رقبا بازی نکنیم

به گزارش مجله بابلسر، ما در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 دو بازی خارج از خاک عراق داریم. یکی مقابل هنگ کنگ است و دیگری مقابل ایران است. به همین خاطر دوست داریم ادامه این مسابقات در کشور بی طرف به صورت متمرکز برگزار گردد تا تیم های رقیب نتوانند از امتیاز میزبانی استفاده نمایند.

مدیر تیم ملی فوتبال عراق: به نفع ماست مقابل ایران و هنگ کنگ در خانه رقبا بازی نکنیم

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مدیر تیم ملی فوتبال عراق ابراز امیدواری کرد ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به دلیل کرونا به صورت متمرکز برگزار گردد تا رقابت های عراق نتوانند از امتیاز میزبانی استفاده نمایند.

به گزارش فارس، باسل کورکیس، مدیر تیم ملی فوتبال عراق در مصاحبه تلویزیونی با شبکه الفرات عنوان نمود: انتظار داریم ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ماه سوم سال 2021 برگزار گردد. هنوز فیفا و AFC درباره این موضوع چیزی به فدراسیون عراق ارسال نکردند ولی بدون شک در صورت سوال از ما امیدواریم بازی ها به صورت متمرکز برگزار شوند.

وی اضافه کرد: ما در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 دو بازی خارج از خاک عراق داریم. یکی مقابل هنگ کنگ است و دیگری مقابل ایران است. به همین خاطر دوست داریم ادامه این مسابقات در کشور بی طرف به صورت متمرکز برگزار گردد تا تیم های رقیب نتوانند از امتیاز میزبانی استفاده نمایند. در صورت سوال فیفا و AFC در این رابطه قطعا رای ما به برگزاری بازی ها در کشور بی طرف به صورت متمرکز است. به نظر قطر می تواند بهترین گزینه برای میزبانی از این مسابقات در گروه ما باشد.

تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر با عراق رقیب است. بازی رفت این دو تیم با فزونی 2 بر یک به نفع عراق به انتها رسید. بازی برگشت تیم ملی کشورمان باید به میزبانی آزادی برگزار گردد ولی این مسابقات به دلیل کرونا به سال 2021 موکول شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 877

به "مدیر تیم ملی فوتبال عراق: به نفع ماست مقابل ایران و هنگ کنگ در خانه رقبا بازی نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم ملی فوتبال عراق: به نفع ماست مقابل ایران و هنگ کنگ در خانه رقبا بازی نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید