مدیرعامل و هیات مدیره موسسه جدید معاونت امور فرهنگی انتخاب شدند

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی (موسسات ادغام شده نمایشگاه های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان) صبح روز یکشنبه(15 تیرماه) به صورت غیرحضوری برگزار گردید.

مدیرعامل و هیات مدیره موسسه جدید معاونت امور فرهنگی انتخاب شدند

در این جلسه اعضای هیات مدیره موسسه جدید منصوب شدند که عبارتند از: ایوب دهقانکار، علیرضا اسماعیلی، سعید جلالی، حسین سیفی، محمدمهدی ایمانی پور، محمدجواد مرادی نیا و محمد ناصرزاده شریفی.

همچنین در این جلسه با تصمیم اعضا، ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل موسسه جدید انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و کوشش برای ایجاد فرصت های مالی جدید در سطح ملی و بین المللی ، ارتقای فعالیت های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه جویی در هزینه های اجرا و افزایش بهره وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.

اعضای هیئت امنای موسسه جدید که با تایید و امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده اند عبارتند از: لادن حیدری و محمد علی مهدوی راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن پور، محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن جوادی.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 745

به "مدیرعامل و هیات مدیره موسسه جدید معاونت امور فرهنگی انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل و هیات مدیره موسسه جدید معاونت امور فرهنگی انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید