مبعلی: قبل از قطع همکاری با ویلموتس باید پِلن آینده را مشخص کنیم، استقلالی ها هم برانکو را قبول دارند

به گزارش مجله بابلسر، تیم ملی نیاز به انرژی دارد و در فوتبال امروز جدا از مسائل فنی و تاکتیکی، مسائل روحی و روانی بسیار مهم است. این همان تیمی است که هشت سال در اختیار کی روش بود و بازیکنان به ادبیات، رفتار و اخلاق این مربی عادت کرده بودند. کی روش با شیوه های خاص خودش به بازیکنان انگیزه می داد، من شناخت زیادی از ویلموتس ندارم ولی اعتقادم این است که یک مربی باید همیشه به بازیکنانش انگیزه بدهد.

مبعلی: قبل از قطع همکاری با ویلموتس باید پِلن آینده را مشخص کنیم، استقلالی ها هم برانکو را قبول دارند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر فدراسیون فوتبال قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم ملی را دارد، باید برای آینده یک پِلن تعیین و حساب شده داشته باشد.

ایمان مبعلی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به انتقادهای اجرا شده از تیم ملی و احتمال فسخ قرارداد مارک ویلموتس گفت: من به صورت جدی و دقیق در جریان اتفاقات و جزئیات مربوط به تیم ملی قرار ندارم ولی طبیعی است که نظرها در مورد ماندن یا کنار گذاشتن سرمربی متفاوت باشد. اگر فدراسیون فوتبال قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم ملی را دارد، باید برای آینده یک پِلن تعیین و حساب شده داشته باشد. اگر ویلموتس را برکنار کنیم برای آینده چه پِلنی داریم، آیا می دانیم که قرار است سراغ کدام گزینه و با چه خصوصیاتی برویم؟

وی عنوان کرد: تیم ملی نیاز به انرژی دارد و در فوتبال امروز جدا از مسائل فنی و تاکتیکی، مسائل روحی و روانی بسیار مهم است. این همان تیمی است که هشت سال در اختیار کی روش بود و بازیکنان به ادبیات، رفتار و اخلاق این مربی عادت کرده بودند. کی روش با شیوه های خاص خودش به بازیکنان انگیزه می داد، من شناخت زیادی از ویلموتس ندارم ولی اعتقادم این است که یک مربی باید همیشه به بازیکنانش انگیزه بدهد.

مبعلی اضافه کرد: از لحاظ بازیکن از عراق برتر هستیم ولی تنها دلیلی که باعث برد آنها شد، انگیزه بازیکنان عراق بود. این انگیزه در بین بازیکنان ایران دیده نمی شد. اینکه بخواهیم در مورد تغییر در کادر فنی صحبت کنم بسیار سخت است و نمی دانم چه تصمیمی برای تیم ملی بهتر است. اگر هم قرار است تصمیمی گرفته شود باید بدانیم چه پِلنی برای آینده داریم.

بازیکن پیشین تیم ملی که سابقه کار کردن با برانکو ایوانکوویچ را دارد، در مورد اینکه گفته می شود این مربی کروات گزینه جانشینی ویلموتس است، گفت: در مورد این مسائل فدراسیون تصمیم گیرنده است. برانکو شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و بین پرسپولیسی ها محبوب است، حتی استقلالی ها هم از لحاظ فنی این مربی را قبول دارند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 184

به "مبعلی: قبل از قطع همکاری با ویلموتس باید پِلن آینده را مشخص کنیم، استقلالی ها هم برانکو را قبول دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبعلی: قبل از قطع همکاری با ویلموتس باید پِلن آینده را مشخص کنیم، استقلالی ها هم برانکو را قبول دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید