قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟

به گزارش مجله بابلسر، در حالی که در مردادماه پارسال، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در بیشتر مناطق 22 گانه تهران تک رقمی یعنی زیر 10 میلیون تومان بود، در مردادماه سال جاری صرفا متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در یکی از مناطق تهران همچنان تک رقمی است.

قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، در ماه های اخیر قیمت مسکن در تهران، به شدت افزایش یافت که فشار مالی زیادی به مردم وارد کرد.

براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در مردادماه سال جاری 23 میلیون و 110 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل 10.5 و 77.4 درصد افزایش نشان می دهد.

با توجه به همین موضوع، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران در بیشتر مناطق تهران که در مردادماه پارسال تک رقمی بود، در مردادماه سال جاری دورقمی یعنی بالای 10 میلیون تومان شده اند.

براساس آمارهای بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در بیشتر مناطق تهران (12 منطقه) در مردادماه 98 تک رقمی بودند. این مناطق عبارت بودند از: مناطق 9 تا 12 و مناطق 14 تا 21.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در مناطق مذکور بین 6 میلیون و 263 هزار تومان تا 9 میلیون و 785 هزار تومان بود.

با این وجود، آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در مردادماه سال جاری، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن صرفا در یکی از مناطق تهران یعنی منطقه 18 که شامل محله هایی مثل یافت آباد و شهرک ولیعصر می گردد، همچنان تک رقمی است.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در منطقه 18 تهران در مردادماه 99 حدود 9 میلیون و 746 هزار تومان بوده است.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 772

به "قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید