قول قهرمانی در والیبال منطقی نیست، امیر حسینی احتمالا جدا گردد

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال پیکان پس از توافق با پیمان اکبری به عنوان سرمربی با پوریا فیاضی، حمزه زرینی، پوریا یلی محمد طاهر وادی، محمد فلاح، آرمین افشین فر و مهران فیض امام دوست به توافق رسید و قرارداد این نفرات امضا شد تا پیکان آغاز خوبی در فصل جابجایی داشته باشد.

قول قهرمانی در والیبال منطقی نیست، امیر حسینی احتمالا جدا گردد

تیم والیبال پیکان پرافتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا است که فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و از صعود به مرحله پلی آف بازماند. پیکانی ها برخلاف فصل گذشته، آغاز خوبی در جابجایی داشتند و برای حضوری پرقدرت در فصل جدید گام برمی دارند.

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تغییر و تحولات تیم والیبال پیکان گفت: از زحمات کسانی که فصل گذشته در تیم والیبال پیکان چه به عنوان مربی و چه بازیکن حضور داشتند تشکر می کنم. باشگاه پیکان با توجه به اصالتی که دارد همواره باید استاندارد خودش را حفظ کند. آنالیز های زیادی در کمیته فنی انجام شد. با تحلیل عملکرد فصل گذشته برای سرمربیگری تیم به چند گزینه رسیدیم.

وی تاکید نمود: در نهایت با پیمان اکبری به توافق رسیدیم. اکبری احتیاج به معرفی ندارد. 17 سال در پیکان حضور داشته و دستاوردهایی کسب نموده است که بر اساس آن و تیپ شخصیتی که دارد سعی کردیم بر اساس احتیاج باشگاه پیکان و همچنین دیدگاه های اکبری، قرارداد با بازیکنان بسته گردد.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: اهداف میان مدت و بلندمدتی در دستور کار قرار گرفته است. پیکان در رده پایه بازیکنان ملی پوش دارد اما در تیم ملی بزرگسالان کافی نیست. امیدواریم بتوانیم به تیم ملی بزرگسالان نیز یاری کنیم و این برنامه بلندمدت ما می باشد. قرارداد دو ساله با پیمان اکبری بسته ایم و بر اساس اعلام احتیاج اکبری و کمیته فنی با 7 بازیکن مذاکره صورت گرفت. تا جایی که اکبری احتیاج دارد سعی می کنیم بازیکنان مورد احتیاجش را جذب و حفظ کنیم.

محمدی در ادامه درباره شرایط حضور امیر حسینی نیز گفت: از حضور امیر حسینی تشکر می کنم که فصل گذشته هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی جزو بازیکنان برجسته ما بود. همکاری مشترکی با یکدیگر داشتیم. طبق هدفگذاری باشگاه قرار بود با او به عنوان بازیکن به همکاری ادامه دهیم اما هدف امیرحسینی به عنوان بازیکن - مربی بود و این موضوع را نیز به پیمان اکبری تاکید نمودیم که اگر شرایط مهیا است امیر حسینی به عنوان بازیکن - مربی حضور داشته باشد. ظاهراً با یکدیگر به توافق نرسیدند. به احتمال زیاد امیرحسینی جدا می گردد اما هنوز این موضوع قطعی نیست. امید داریم امیرحسینی در باشگاه بماند اما در مقابل به نظرش احترام می گذاریم و اگر بخواهد بماند با کمال میل پذیرای او هستیم در غیر این صورت برایش آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سئوال که آیا از پیمان اکبری قول قهرمانی گرفته شده است؟ گفت: استانداردهای والیبال پیکان تعیین است. این تیم 13 بار قهرمان ایران شده می دانیم که از والیبال چه می خواهیم. دریافت قول قهرمانی خیلی منطقی نیست. سعی ما بهترین عملکرد در کنار بهترین نتیجه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1414

به "قول قهرمانی در والیبال منطقی نیست، امیر حسینی احتمالا جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول قهرمانی در والیبال منطقی نیست، امیر حسینی احتمالا جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید