قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند خبر ساز شد

به گزارش مجله بابلسر، پادشاه تایلند در حالی از زندگی در هتلی لوکس در آلمان لذت می برد که مردم کشورش با بحران ناشی از ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند. با وجود این رفتار شرم آور پادشاه، انتقاد از سلطنت ممنوع است.

قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند خبر ساز شد

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به نقل از پایگاه خبری دویچه وله، زندگی در تایلند با همه گیری ویروس کرونا به بن بست رسیده است. خیابان های معمولا شلوغ بانکوک متروکه شدند. فرودگاه سووارنابومی که به طور معمول قطب گردشگری بین المللی است، شاهد از بین رفتن ترافیک معمول خود است. صنعت گردشگری حیاتی تایلند که در سال 2018 بیست درصد فراوری ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می داد، متوقف شده است.

در دوره بحران، مردم از رهبرانشان انتظار دارند هم بستگی و دلگرمی نشان دهند. اما ماها واجیرالونگکورن، پادشاه تایلند عمدتا در دوران شیوع کرونا در کشورش حضور نداشت. او ترجیح داد تا این دوران بحرانی را در هتلی لوکس در کوه های آلپ بایرن بگذراند.

واجیرالونگکورن از مجوز ویژه اسکان در هتل سوننبیچل در گارمیش-پارتنکیرشن بهره می برد. براساس گفته مقام های محلی، این هتل برای اقامت عادی قابل استفاده نیست. پادشاه تایلند و همراهانش اجازه مخصوص دارند چون آن ها یک گروه واحد و همگن، بدون نوسان هستند.

پادشاه خوشگذران تایلند، این قرنطینه را در انزوا سپری نمی کند؛ در میان همراهان 100 نفری او حداقل 20 زن به چشم می خورد. در اواخر ماه مارس، رسانه های آلمانی گزارش دادند که پادشاه تایلند در یک هواپیمای شخصی بوئینگ 737 در حال گشت زنی در اطراف آلمان بود و از هانوفر، لایپزیگ و درسدن بازدید کرد. طبق گزارش ها، واجیرالونگکورن حتی از هواپیما پیاده نشده و مستقیماً پس از فرود دوباره به هوا برخاسته است.

پادشاه تایلند با رفتارهای عجیب و غریبش شناخته شده است. او در اکتبر 2016 جایگزین پدرش بود و طی مراسمی در مه 2019 رسما سلطنت را شروع کرد. او به جای حرکت در جهت پدرش که در میان مردم تایلند محبوبیت داشت، رسوایی به بار می آورد. ،ایسنا

-

-

-

-

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 496

به "قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند خبر ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند خبر ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید