قالیباف: حقوق کارگران سکوهای نفتی طبق روال افزایش پیدا می نماید

به گزارش مجله بابلسر، تهران (پانا) - رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده ساری مربوط به گلایه کارگران حوزه نفت از عدم افزایش حقوق متناسب با شرایط کاریشان گفت حقوق کارگران سکوهای نفتی متناسب با شرایط کاری و طبق روال براساس مباحث مربوط در کمیسیون و دولت افزایش پیدا می نماید.

قالیباف: حقوق کارگران سکوهای نفتی طبق روال افزایش پیدا می نماید

علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (سه شنبه 8 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز اولویت دار طرح استفساریه تامین قیر رایگان در سال 1400 در تذکری گفت: کارگران از وزیر نفت گلایه دارند، زیرا پرداخت حقوق مشروع آنها را تضییع نموده است، از طرف دیگر مصوبه مجلس مربوط به 15 برابر حداقل حقوق کارکنان است که باید اجرا گردد، اما آنها کارگران را به خیابان می فرستند که چرا حداقل حقوق 21 برابر در مجلس مصوب نشده است.

دکتر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در رابطه با این موضوع یک اصلاحی در قانون بودجه بوده که در کمیسیون مربوطه و دولت پیرامون آن بحث شده و قرار شده بخشی که مربوط به حقوق کارگران سکوهای نفتی و ماموریتی آنها است، کاهش پیدا نکند و این افراد افزایش حقوق متناسبی را داشته باشند. لذا این کار در حوزه وزارت نفت در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1522

به "قالیباف: حقوق کارگران سکوهای نفتی طبق روال افزایش پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: حقوق کارگران سکوهای نفتی طبق روال افزایش پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید