غایبان اصلی در جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش مجله بابلسر، جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار می گردد که غیبت چند بازیکن جالب توجه خواهد بود.

غایبان اصلی در جشن قهرمانی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران به نقل ازورزش 3 فردا پرسپولیسی ها برای چهارمین سال متوالی جشن قهرمانی در لیگ برتر ایران را برگزار می نمایند. باتوجه به بسته بودن مرزهای هوایی، انتظار می رفت که کریستین اوساگوآنا یکی از غایبان مهم این جشن باشد اما او خوش شانس بود که پیش از بازی با ذوب آهن توانست به تهران برگردد تا روی سکو برود. اما با این حال غایبان جشن سرخ ها همچنان و تعداد و نام آشنا هستند.

علیرضا بیرانوند بی گمان مهم ترین غایب جشن قهرمانی محسوب می گردد. کسی که در طول فصل نمایش های خوبی را در ترکیب پرسپولیس ارائه کرد اما در نهایت شیوع ویروس کرونا و تاخیر چهار ماهه در ازسرگیری لیگ ایران سبب شد تا او مجبور به ترک ایران و حضور در رویال آنتورپ گردد. در سال های اخیر بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که جشن پرسپولیسی ها را گرم می کرد و حالا در غیبتش این وظیفه برعهده دیگر بازیکنان خواهد بود.

آنتونی استوکس دیگر ستاره ای است که در جشن قهرمانی حضور نخواهد داشت و احتمالا باوجود عضویت در تیم، به مدال طلا هم دست نخواهد یافت. او در زمستان گذشته با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست اما خیلی زود بدعهدی هایش را شروع کرد و در نهایت راهش از تیم یحیی گل محمدی جدا شد و حالا تنها یک بدهی سنگین به هواداری که به انصاری فرد برای خرید او یاری کرد، باقی مانده است.

در این بین از ستارگانی که در زمستان و تابستان جدا شدند هم نمیتوان به سادگی گذشت و هر کدام از آن ها ماجراهای خاص خود را دارند. حسین ماهینی کاپیتان قرمزها بود که با امید کسب چهارمین قهرمانی متوالی فصل را استارت زد اما در آخرین روز جابجایی در فهرست مازاد نهاده شد و از جمع سرخ ها جدا شد؛ ماجرایی برای خرید پرسروصدای این تیم یعنی فرشاد احمدزاده هم پیش آمد.

در تابستان جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی پرسروصدا بود. این دو فرصت هت تریک قهرمانی را داشتند اما بعد از ترک پرسپولیس راهی سپاهان شدند و در کورس قهرمانی از تیم سابق خود جا ماندند. این دو مهره های مازاد گابریل کالدرون به شمار می فرایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 804

به "غایبان اصلی در جشن قهرمانی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایبان اصلی در جشن قهرمانی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید