شکست پرسپولیس بعد از 15 مسابقه؛ پادشاه کشی ماتاوز

به گزارش مجله بابلسر، رکورد شکست ناپذیری تاریخ لیگ برتر ایران، در اختیار پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم است. البته آن ها این رکورد را، با سایپا شریک هستند. پرسپولیسی ها پیش از لیگ برتر هم دو رکورد شکست ناپذیری در سال های 52 و 78 داشتند. موضوعی که نشان می دهد با فرایند طولانی نباختن غریبه نیستند. این فصل اما، تیم گل محمدی توانست مقطعی طولانی در همه جام ها، تیمش را شکست ناپذیر نگه دارد. فرایندی که در بازی امشب با گل ماتاوز به سرانجام رسید.

شکست پرسپولیس بعد از 15 مسابقه؛ پادشاه کشی ماتاوز

پرسپولیس آخرین بار، با با آلومینیوم در اراک شکست را تجربه نموده بود. در آن مسابقه، سرخپوشان 2-1 به حریف شان باختند و شرایط سختی هم داشتند. پس از آن پرسپولیس روی دور افتاد و 15 بازی در جام های مختلف نباخت. علاوه بر نباختن، آن ها در بیشتر این بازی ها با برد زمین مسابقه را ترک کردند. پرسپولیس در 10 بازی لیگ برتر، صاحب 8 برد شد و تا قبل از سفر به لیگ قهرمانان در صدر جدول قرار داشت. در جام حذفی مس نوین را شکست داد و هر 4 مسابقه ابتدایی لیگ قهرمانان را هم با برد پشت سر گذاشت.

پرسپولیسی ها در بازی الوحده هم، شبیه یک تیم بازنده نبودند، اما اشتباهات دفاعی شان در دقایق ابتدایی، خاتمه کار دست شان داد و باعث شد اولین شکست آسیایی را تجربه نمایند. پرسپولیس در بازی رفت با الریان و گوا هم گل اول را خورد و توانست به بازی برگردد. اتفاقی که در این مسابقه نیفتاد و با وجود حملات زیاد سرخپوشان، الوحده توانست امتیازات کامل بازی را به دست بیاورد. گل محمدی برای قطعی کردن صدرنشینی و صعود در بازی آخر، باید قبل هر چیز تمرکز دقایق ابتدایی را به خط دفاعی تیمش برگرداند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1468

به "شکست پرسپولیس بعد از 15 مسابقه؛ پادشاه کشی ماتاوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست پرسپولیس بعد از 15 مسابقه؛ پادشاه کشی ماتاوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید