شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی پایدار است

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، قاسم جلیلی نژاد اظهار کرد: با توجه به ریزش کوه در 50 کیلومتری جاده خوی - قطور و قطعی فیبر نوری از چند نقطه تمام ارتباطات این بخش از منطقه زلزله زده قطع بود که با تلاش 4 ساعته و شبانه همکاران مخابراتی در شرایط جوی منفی 7 درجه ارتباطات برقرار شد.

شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی پایدار است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق اطراف قطور گفت: دو سایت تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بود که با برطرف شدن مشکل قطعی برق وارد مدار شدند و در حال حاضر ارتباطات منطقه پایدار است.

وی افزود: چهار سایت و دو مرکز در اثر وقوع زلزله قطع بود و در لحظات ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه های ارتباطی وجود داشت که در حال حاضر مناطق زلزله زده قطور، زرآباد و سایر روستاها هیچ مسئله ای ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از هماهنگی با شرکت های ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورهای موبایل در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با هماهنگی اجرا شده، تیم های پشتیبانی این شرکت ها برای رسیدگی به مسائل احتمالی در منطقه حضور دارند.

جلیلی نژاد در جلسه مدیریت بحران در شهر قطور آخرین شرایط شبکه ارتباطی در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت را در مناطق اصلی زلزله زده استان آذربایجان غربی پایدار اظهار داشت و گفت: این زلزله 43 روستا را تحت تاثیر قرار داده است و تیم های فنی و ارزیابی اپراتورهای ارتباطی در نخستین ساعت به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان خوی، شبکه های ارتباطی هیچ مسئله ای ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 439

به "شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید