سیلاب آق قلا سوژه سریال رادیویی شد

به گزارش مجله بابلسر، مجموعه نمایشی ققنوس در موج روایتگر سیل دردناک آق قلا می گردد.

سیلاب آق قلا سوژه سریال رادیویی شد

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، مجموعه نمایشی ققنوس در موج روایتگر سیل دردناک آق قلا شد. این سریال رادیویی که به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنر های نمایشی رادیو فراوری شده است، به ماجرای سیل ویرانگر آق قلا در آخرین روز های سال 98 می پردازد.

نویسندگان مجموعه نمایشی ققنوس در موج فرزانه سادات دستغیبی و محمد احمدزاده هروی هستند و کارگردانی آن را محمد پورحسن به عهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است:

یکتا و سعید در درمانگاه روستایی، مشغول به خدمت هستند. یکتا پرستار است و سعید همسر او که پزشکی خوانده است، برای گذراندن طرح خود این روستای محروم را انتخاب نموده است. در آخرین روز سال 98، سعید برای خرید به شهرستان گومیشان می رود، اما در آنجا متوجه می گردد که در اثر بارندگی های دو روز گذشته، آق قلا دچار سیل گرفتگی شده و سیلاب از آق قلا به سمت گومیشان جاری شده است. سعید به همراه دوست خود آرش، که عضو هلال احمر است در گومیشان می ماند تا در ساخت سیل بند به او یاری کند. روز پنجم در حالی که سعید و آرش به همراه چند نیروی امدادی در حال جا به جا کردن تعدادی از سیل زدگان با قایق هستند، دچار حادثه می شوند ...

ققنوس در موج به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، کارگردانی محمد پورحسن، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی فریبا طاهری، امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، ناهید مسلمی، حمید یزدانی، رامین پورایمان، شیرین سپهراد، کامیار محبی، امیرعباس توفیقی، نورالدین جوادیان، شقایق فتحی، فاطمه رضی هر روز ساعت 6:30 صبح از رادیو نمایش پخش می گردد و تکرار آن ساعت 17:45 دقیقه همان روز است.

همچنین این مجموعه رادیویی ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1052

به "سیلاب آق قلا سوژه سریال رادیویی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب آق قلا سوژه سریال رادیویی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید