سوپرجام ایتالیا، قهرمانی اینتر با پیروزی دراماتیک مقابل یوونتوس در دقیقه 121

به گزارش مجله بابلسر، دربی ایتالیا در سی وچهارمین سال برگزاری بازی سوپرجام فوتبال این کشور با پیروزی اینتر در آخرین دقیقه بازی پایان یافت.

سوپرجام ایتالیا، قهرمانی اینتر با پیروزی دراماتیک مقابل یوونتوس در دقیقه 121

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال یوونتوس و اینتر شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان در سوپرجام ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه 2 بر یک در وقت های اضافه به سود خود به پایان رساند و قهرمان شد.

در این بازی نخست این یوونتوس بود که با ضربه سر وستون مک کنی روی سانتر آلوارو موراتا در دقیقه 25 به گل رسید، هرچند اینتر 10 دقیقه بعد با گلی که لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند کار را به تساوی کشاند.

پس از این گل تا پایان وقت های معمول دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه هم زورآزمایی دو تیم برای رسیدن به گل دوم بی نتیجه بود تا اینکه در دقایق تلف شده وقت اضافه دوم الکسیس سانچس بال شیلیایی اینتری ها گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

به این ترتیب اینتر، قهرمان فصل گذشته سری A با غلبه بر یوونتوس قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا، جام قهرمانی سوپرجام را از چنگ بانوی پیر که فصل گذشته فاتح آن شده بود درآورد و برای ششمین بار برنده سوپرجام ایتالیا شد. این تیم پس از یوونتوس (9 قهرمانی) و میلان (هفت قهرمانی) سومین تیم پرافتخار سوپرجام ایتالیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1777

به "سوپرجام ایتالیا، قهرمانی اینتر با پیروزی دراماتیک مقابل یوونتوس در دقیقه 121" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرجام ایتالیا، قهرمانی اینتر با پیروزی دراماتیک مقابل یوونتوس در دقیقه 121"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید