سهام عدالت در بانک تجارت به کجا رسید؟

به گزارش مجله بابلسر، مدیر عامل کارگزاری بانک تجارت در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این که چرا برای بعضی از متقاضیان فروش سهام عدالت پولی واریز نشده گفت: در بعضی از اطلاعات سهامداران مثل کد ملی، شماره تماس و حساب دارای مغابرت هایی هست که موجب شده پول به حساب آنها واریز نشود.

سهام عدالت در بانک تجارت به کجا رسید؟

حسین مقدم مطرح نمود: برای همه افرادی که مشکل مغایرت اطلاعات دارند پیامک ارسال نموده ایم تا مجددا وارد سامانه سهام عدالت شوند و اطلاعات خود را اصلاح نمایند تا دوباره درخواست ارسال گردد. همچنین درگاه بانک به پنل کارگزاری وصل شده و ازین پس درخواست هایی که به سامانه بانک می رود مستقیما در پنل کارگزاری ثبت می گردد، با این کار عملا جلوی بعضی از مغایرت ها گرفته می گردد.

بنا به گفته وی، با انجام این اقدامات پولی نزدک بانک نمانده، فقط افرادی که در این مدت فوت شده اند پول آنها برگشت می خورد، در این مورد شرکت سپرده گذاری راه حل درستی به ما نداده است.

مشکل ثبت درخواست فروش 30 درصد دوم چیست؟

بعضی از سهامداران نمی توانند درخواست فروش 30 درصد دوم را ثبت نمایند، مقدم در این خصوص شرح داد: ما در این زمینه به موردی برخورد ننموده ایم که 30 درصد دوم را نتوانند بفروشند و کسی برای این موضوع با ما تماسی نداشته است. درخواست های فروش مرحله دوم برای ما ارسال می گردد. بعد از عید غدر که امکان فروش 30 درصد دوم فراهم شد، یک فایل فروش به دست ما رسید اما اعلام کردند با توجه به شرایط بازار هیچ گونه فروشی انجام نگردد.

به گفته وی، در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در کارگزاری بانک تجارت یک نوبت فروش انجام شد که در بین آن درخواست های فروش 30 درصد دوم هم وجود داشت، به محض دریافت فایل واریزی از سوی شرکت سپرده گذاری واریز آن انجام می گردد.

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساختی که برای سهام عدالت در نظر گرفتند، زیرساخت کاملی نبود. اگر با برنامه ریزی و تعلل بیشتری موضوع آزادسازی سهام عدالت اجرایی می شد این اتفاقات نمی افتاد.

علت فروش خودسر 30 درصد دوم چیست؟

مدیر عامل کارگزاری بانک تجارت در پاسخ به این سوال مطرح نمود: این احتمال وجود دارد که افراد درخواست فروش 30 درصد اول را ارسال نموده اند و این درخواست بعد از عید غدیر به دست کارگزاری رسیده باشد، کارگزاری وقتی این فایل را ارسال می نماید عملا 60 درصد فروخته می گردد.

آنطور که مقدم مطرح نمود، این موضوع به وسیله کارگزاری بانک تجارت به شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام شده است.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 839

به "سهام عدالت در بانک تجارت به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام عدالت در بانک تجارت به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید