رویداد اکسیر ویترینی برای معرفی اختراعات ، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد

به گزارش مجله بابلسر، اکسیر عنوان رویدادی است که توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد تا جهت با برگزاری نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران زمینه نمایش و معرفی اختراعات برگزیده فراهم گردد.

رویداد اکسیر ویترینی برای معرفی اختراعات ، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران توسط کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد. علاقمندان برای حضور در بخش اختراعات برگزیده این رویداد تا 29 اسفند ماه امسال فرصت دارند.

این رویداد همچون ویترینی برای نمایش و معرفی اختراعات برگزیده به سرمایه گذاران محسوب می گردد. همچنین کانون پتنت با برگزاری آن فرصتی برای توسعه مهارت های خلاقانه استعداد های جوان و نوجوان فراهم نموده است.

ارائه دیدگاه ها، انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری رویکرد های فعالان زیست بوم نوآوری از اهدافی است که برگزاری این رویداد دنبال می نماید تا همچون پنجره ای برای نمایشی متفاوت و هیجان انگیز از برترین اختراعات تاریخ بشر باشد.

کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را با عنوان اکسیر برگزار می نماید. این رویداد جامع با مشارکت تمامی بازیگران زنجیره اختراع تا تجاریسازی و با تکیه بر رویکرد های آموزشی، ترویجی و شبکه سازی برگزار می گردد تا راهکاری برای فعال سازی ظرفیت های بالقوه این حوزه باشد.

ترویج و آموزش در جهت خلاقیت منتهی به اختراع برای جامعه جوان و پژوهشگر ایرانی، معرفی ظرفیت های عملیاتی پتنت برای جامعه سرمایه گذار کشور، خلق فرصتی برای الهام بخشی، مصاحبه و همفکری بین بازیگران زیست بوم نوآوری کشور با موضوع پتنت و معتبرسازی مجدد مفهوم پتنت برای بازیگران دولتی و غیردولتی زیست بوم نوآوری در کشور بعضی از کارکرد های این رویداد معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 443

به "رویداد اکسیر ویترینی برای معرفی اختراعات ، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد اکسیر ویترینی برای معرفی اختراعات ، فراخوان شرکت در نمایشگاه خلاقیت و نوآوری ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید