رایزنی مارک ویلموتس برای تیم ملی فوتسال ایران و بازی با بلژیک!

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران اولین مرحله بازی های تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی 2020 را هم دارد، در آستاراخان روسیه پشت سر گذاشت.

رایزنی مارک ویلموتس برای تیم ملی فوتسال ایران و بازی با بلژیک!

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه های خود را تا پیش از جام ملت ها به کمیته فوتسال ارائه نموده است. (این لینک) یکی از این برنامه ها مربوط به تاریخ 14 تا 18 بهمن و در آستانه جام ملت های آسیا است که کمیته فوتسال میخواهد با یکی از کشورهای بلژیک یا فرانسه دیداری را برگزار کند.

نکته جالب توجه این است که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تیم فوتسال کشورمان با بلژیک پیش قدم شده است. ویلموتس که تیرماه در یکی از تمرینات تیم ملی فوتسال در سالن کمپ تیم های ملی حاضر شده بود، مصاحبهیی با سیدمحمد ناظم الشریعه همتای خود در تیم فوتسال ایران داشت. وی در این مصاحبه از علاقه مندی هایش به فوتسال گفت و در جریان افتخارات و عناوین تیم ملی نهاده شد.

در خلال این مصاحبهها، مسئولان کمیته فوتسال از ویلموتس درخواست کردند تا در صورت امکان، زمینه دیدار تیم ملی ایران با بلژیک را فراهم کند. ویلموتس هم به این پیشنهاد چراغ سبز نشان داد و آن را با فدراسیون فوتبال بلژیک در میان گذاشت.

در حال حاضر بلژیکی ها اعلام نموده اند بازی در بهمن ماه برای آنها امکانپذیر نیست و خواهان تغییر تاریخ پیشنهادی شده اند. رایزنی ایران و فدراسیون بلژیک ادامه دارد تا دو طرف بر روی یک تاریخ تعیین توافق نمایند.

کشور ایتالیا هم یکی از گزینه های کمیته فوتسال برای بازی محبت آمیز در این تاریخ بود که این کشور پاسخ مثبتی به پیشنهاد ایران نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 27

به "رایزنی مارک ویلموتس برای تیم ملی فوتسال ایران و بازی با بلژیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی مارک ویلموتس برای تیم ملی فوتسال ایران و بازی با بلژیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید