رئیس اورژانس کشور: بیماری کرونا را نمی توان از مردم پنهان کرد

به گزارش مجله بابلسر، پیرحسین کولیوند روز آدینه در حاشیه نشست کارگروه ویژه بیماری کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران اضافه نمود: اورزانس هرم موردی از ابتلا به این بیماری را با شفافیت کامل به اطلاع همه مردم می رساند.

رئیس اورژانس کشور: بیماری کرونا را نمی توان از مردم پنهان کرد

وی یادآورشد: اکنون اورژانس همه امکانات برای خدمت رسانی را از نظر منابع فیزیکی و نیروی انسانی در اختیار دارد.

کولیوند گفت: بنا به دستور و برنامه دولت قرار شده دانشجویان ایرانی مقیم چین برگردانده شوند و همه کارهای لازم برای حفظ سلامتی آنان پیش بینی گردد.

رئیس اورژانس کشور گفت: تا به امروز هیچ کدام از دانشجویان ایرانی مقیم چین به بیماری کرونا مبتلا نشده اند اما این اقدامات برای پیشگیری است.

وی گفت: مردم نیز برای پیشگیری از ابتلا به آن و در اقدامات احتیاطی حتما از ماسک استفاده و از تماس با افراد بیمار خودداری نمایند.

کولیوند ادامه داد: اکنون همه مسافران ورودی در مبادی ورودی زمینی, هوایی و دریایی کشور توسط تیم های کنترل بهداشت کنترل می شوند.

ویروس کرونا که به ویروس ووهان شهرت یافته و مشابه ذات الریه است، باعث تب شدید و تنگی نفس می گردد و تا به امروز نزدیک به 600 نفر را مبتلا نموده و 17 نفر را به کام مرگ کشانده و در بعضی کشورهای دیگر هم موجب ابتلای چندین نفر شده است.

این ویروس هم اکنون علاوه بر 30 استان و منطقه در چین به 12 کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم سرایت نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 521

به "رئیس اورژانس کشور: بیماری کرونا را نمی توان از مردم پنهان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اورژانس کشور: بیماری کرونا را نمی توان از مردم پنهان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید