ملاقات با والدین شهیدان معزز غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی

به گزارش مجله بابلسر، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بنیاد بابل با والدین شهیدان گرانقدر غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی ملاقات و از آنان دلجویی به عمل آورد .

ملاقات با والدین شهیدان معزز غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل، قلی پور رئیس بنیاد بابل با همراهی مددکار از والدین شهیدان معزز علی رضا و غلام رضا حسین تبار موزیرجی ملاقات کرد .

قلی پور در این ملاقات گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کار بزرگی برای کشور و انقلاب انجام داده اند و امیدواریم بتوانیم این مجاهدت ها را جبران کنیم .

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل خانواده شهدا باید در راس امور قرار گیرد، توضیح داد: تکریم خانواده شهدا و جانبازان و حفظ آرمان های آنها وظیفه ای همگانی است و کوشش در این راه کمتر از شهادت نیست .

لازم به ذکر است از این خانواده انقلابی و ولایی پنج فرزند در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند که دو فرزند برومندشان شهید و سه جانباز تقدیم پاسداری از حریم این مرز و بوم نمودند .

شهید علی رضا حسین تبار موزیرجی 19 فروردین سال 1343 متولد و در 20 آذر سال 1360 در گیلانغرب و برادرش شهید غلام رضا حسین تبار موزیرجی هفتم فروردین سال 1341 متولد و در اول تیرماه سال 1366 در ماووت به درجه رفیع شهادت نائل شدند .

فرازی از وصیت نامه شهید غلام رضا حسین تبار موزیرجی: من آموختم که زندگی مادی نکبت بار است و نباید دل به جهان بست و پاینده جهان و منتظر مرگ ماند . لذا من سبقت گرفتم و به سراغ مرگ رفتم . چرا که انسان یک بار بیشتر نمی میرد پس چه بهتر که آن یک بار هم در راه خدا باشد .

پدر جان ! در برابر ضد اسلام محکم و پایدار باش . مبادا از اسلام دست بکشی ، اجر تو پیش خداست

همسر عزیزم ! تو باید انقلاب را زینب گونه به پیش ببری ، پاداش شما با خداست .

لازم به ذکر است شهید علی رضا حسین تبار مجرد و شهید غلام رضا حسین تبار متاهل و دارای دو فرزند بودند که متاسفانه دو یادگار این شهید والامقام به دیار حق شتافتند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1484

به "ملاقات با والدین شهیدان معزز غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی" امتیاز دهید

3 کاربر به "ملاقات با والدین شهیدان معزز غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با والدین شهیدان معزز غلام رضا و علی رضا حسین تبار موزیرجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید