دوره نهفتگی ویروس کرونا تا 27 روز است

به گزارش مجله بابلسر، در شرایطی که تصور می گردد دوره نهفتگی ویروس کرونا تنها 14 روز است، آنالیز های جدید نشان می دهد این دوره ممکن است تا 27 روز به طول بینجامد.

دوره نهفتگی ویروس کرونا تا 27 روز است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مدیکال نیوز، در هفته های اخیر بارها ادعا شده بود که دوره نهفتگی ویروس کرونا تنها 14 روز است و این ویروس بعد از گذشت این مدت نشانه های بیماری را در افراد آشکار می سازد، اما معین شدن امکان نهفتگی این ویروس به مدت 27 روز ثابت می نماید باید مدت زمان قرنطینه شدن اشخاص مبتلا به این ویروس افزایش یابد.

آنالیز های محققان چینی نشان می دهد نشانه های ویروس کرونا در یکی از مبتلایان به ویروس مذکور در شهر ووهان 27 روز بعد از آلوده شدن وی به ویروس یادشده آشکار شده است. این مرد 70 ساله حدود یک ماه بعد از آلوده شدن به ویروس کرونا نشانه های این بیماری را بروز داده است.

وی که تنها با نام جیانگ معرفی شده است، در 24 ژانویه و بعد از ملاقات با خواهرش به ویروس یادشده مبتلا شده است. اما اولین نشانه های ابتلاء به کرونا در اواخر فوریه به صورت تب در وی ظاهر شد و در 21 فوریه ابتلای وی به این بیماری قطعی شد.

ویروس کرونا در عرض دو ماه 2600 نفر را به کشتن داده و نزدیک به 80 هزار نفر را در سراسر دنیا آلوده به خود نموده است. این ویروس در کشورهای مختلفی از جمله ایران قربانی گرفته است.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 437

به "دوره نهفتگی ویروس کرونا تا 27 روز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره نهفتگی ویروس کرونا تا 27 روز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید