تور ارزان آلمان: دورتموند 2 ، بایرن مونیخ 3؛ پیروزی باواریایی ها، داستان تکراری درکلاسیکر

به گزارش مجله بابلسر، خبرگزاری خبرنگاران- متس هوملس مهره کلیدی بایرن مونیخ در ترکیب بروسیا دورتموند بود.

تور ارزان آلمان: دورتموند 2 ، بایرن مونیخ 3؛ پیروزی باواریایی ها، داستان تکراری درکلاسیکر

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندسلیگا در سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند. همانطور که از درکلاسیکر انتظار داشتیم بازی سریع، مجذوب کننده و پر گلی را دیدیم. هر 2 تیم اشتباهات دفاعی مضحکی داشتند اما در این بین متس هوملس مهره موثر بایرن مونیخ در خط دفاع بروسیا دورتموند بود و با اشتباهات خود بر سر دو گل، سبب برد 3 بر 2 بایرن مونیخ مقابل بروسیا دورتموند شد. حال بایرن مونیخ هفتمین برد متوالی خود را در درکلاسیکر جشن می گیرد و جو ورزشگاه نیمه خالی وستفالن هم حریف آن ها نشد.

در شبی که مدافعان دورتموند و به خصوص مت هوملس نمایش ضعیفی ارائه دادند، بایرن مونیخ 2-3 در خانه دورتموند پیروز شد تا با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد. دورتموند بازی را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی پاس حود بلینگهام، جولین برانت به زیبایی در محوطه آلوفونسو دییس را جا گذاشته و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه پیروز شد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند.

اما بایرن مونیخ خیلی زود پیروز به زدن گل تساوی شد. روی اشتباه مت هوملس و برخورد ضربه او به توماس مولر، این ستاره آلمانی در سمت راست محوطه رابرت لواندوفسکی را صاحب موقعیتی کرد تا او با ضربه ای زمینی گل دوم را به ثمر برساند. دقایقی بعد و این بار روی همکاری لواندوفسکی و لروی سانه بود که ستاره آلمانی بایرن مونیخ در زاویه ای سخت می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه 26 کینگزلی کومان در سمت راست حرکت نموده و از سد رافائل گریرو گذشت تا صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم بایرن گردد، اما ضربه او را کوبل به خوبی مهار کرد. دقایقی بعد کومان از سمت راست باز هم حرکت نموده و فرصت بسیار خوبی برای گلزنی لروی سانه در مقابل دروازه فراهم کرد، اما وینگر آلمانی بایرن مونیخ با بی دقتی تمام این موقعیت را از دست داد. اما در دقیقه 44 بایرن مونیخ به گل دوم دست یافت. روی اشتباه گریرو در محوطه این کومان بود که در سمت راست صاحب موقعیت شد. ضربه او بعد از برخورد مارکو رویس تغییر جهت داده و وارد دروازه دورتموند شد تا نیمه اول با فزونی 1-2 بایرن مونیخ به اتمام برسد.

اما دورتموند نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه دایوت اوپامکانو بود که پاس بلینگهام در سمت چپ محوطه به ارلینگ هالند رسید و این ستاره جوان با ضربه ای فنی و فوق العاده به گوشه دروازه پیروز شد گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه 58 جود بلینگهام در مرکز محوطه صاحب برترین فرصت برای زدن گل سوم دورتموند هم شد، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه بایرن به دایوت اوپامکانو برخورد کرد. در دقیقه 71 این بار ولف شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او در جهت ورود به دروازه به لوکاس هرناندز برخورد کرد.

اما در دقیقه 75 و روی هند ناشیانه مت هوملس بود که بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد. کوبل جهت ضربه را تشخیص داد، اما این لواندوفسکی بود که پیروز شد دروازه دورتموند را باز کند. دقایقی بعد و روی ارسال ایستگاهی به وسیله مارکو رویس بود که بلینگهام فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او به بیرون رفت. در اوقات اضافی کورنتین تولیسو دروازه خالی و بدون دروازه بان دورتموند را کج دید تا در نهایت بایرن مونیخ 2-3 پیروز این ملاقات مجذوب کننده لقب گیرد.

توضیح گل ها:

یولیان برانت (5): با پاس گل زیبای جود بلینگام، یولیان برانت به خوبی از اشتباه خط دفاعی بایرن و فضای خالی ایجاد شده استفاده می نماید و گل اول بروسیا دورتموند را به ثمر می رساند.

روبرت لواندوفسکی (9): بر روی ضد حمله و پاس گل توماس مولر، روبرت لواندوفسکی به خوبی از فرصت ایجاد شده استفاده می نماید و گل تساوی را به ثمر می رساند.

گینگزلی کومان (44): با اشتباه متس هوملس و خط دفاع دورتموند در محوطه جریمه، توپ به سادگی به کینگزلی کومان می رسد و گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر می رساند.

ارلینگ هالند (48): با اشتباه دایو اوپامکانو و رسیدن توپ به بلینگام، هالند با پاس گل او به زیبایی گل تساوی را وارد دروازه مانول نویر کرد.

روبرت لواندوفسکی (77): با خطای هند متس هوملس و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی گل سوم باواریایی ها را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1750

به "تور ارزان آلمان: دورتموند 2 ، بایرن مونیخ 3؛ پیروزی باواریایی ها، داستان تکراری درکلاسیکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: دورتموند 2 ، بایرن مونیخ 3؛ پیروزی باواریایی ها، داستان تکراری درکلاسیکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید