دنیای خودروهای اشرافی ، زیان 15 میلیونی استن مارتین و فراخوان 12 هزار بی ام و

به گزارش مجله بابلسر، شرکت خودروسازی بی ام و در استرالیا از صاحبان حدود 12 هزار خودرو مدل E46 سری3 درخواست کرد با خودروهای خود به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایند.

دنیای خودروهای اشرافی ، زیان 15 میلیونی استن مارتین و فراخوان 12 هزار بی ام و

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، ایراد موجود در بخش ایربگ خودروهای بی ام و سری3 فراوری سال های 1997 تا 2000 ممکن است به مرگ یا آسیب دیدگی شدید سرنشینان منجر گردد. از این رو، صاحبان 12 هزار دستگاه بی ام و مدل E46 باید در اولین فرصت به نمایندگی ها بروند و مشکل موجود در بخش ایربگ را به شکل کاملا رایگان رفع نمایند.

گزارش شدن چند مورد ایراد در عملکرد کیسه هوای بعضی خودروهای بی ام و فراوری نوامبر 1997 تا ژوئن 2000 در کشورهای استرالیا، ژاپن و آمریکا مدیران بی ام و را به این نتیجه رساند که با انتشار یک فراخوان فوری و اضطراری مانع آسیب دیدن رانندگان و سرنشینان این خودروها شوند. آنها از مردم خواسته اند پیش از رفع شدن ایراد کیسه هوا تا حد امکان از سوار شدن به بی ام و سری3 خودداری نمایند.

  • خودروی 54 ساله جیمز باند شش میلیون دلار فروخته شد

از سوی دیگر، شرکت خودروسازی استن مارتین در گزارش عملکرد سه ماه سوم سال 2019 گفت شرایط سخت فروش خودرو در بریتانیا و بخش هایی از اروپا به زیان 15 میلیون دلاری این شرکت انجامیده است. استن مارتین با پیشینه ای 106 ساله اکتبر سال گذشته وارد بازار بورس شد و ارزش سهام آن 5.5 میلیارد دلار بود. کاهش فروش و بازار ضعیف باعث شد ارزش هر سهم استن مارتین در تابستان سال جاری از 24 دلار به پنج دلار کاهش یابد.

استن مارتین در سیاست های هزاره سوم خود قرار بود در هفت سال پیاپی هفت مدل تازه از خودروهای خود را روانه بازار کند. مدل دو جایگاه ونتیج دومین مدل در این برنامه بود که قیمت پایه آن از 155 هزار دلار آغاز می شد اما بازار این خودرو بسیار ضعیف تر از پیش بینی ها از کار درآمد و زیانی هنگفت متوجه استن مارتین کرد. این خودرو بیش از همه به دلیل استفاده شدن در فیلم های جیمز باند شناخته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 155

به "دنیای خودروهای اشرافی ، زیان 15 میلیونی استن مارتین و فراخوان 12 هزار بی ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای خودروهای اشرافی ، زیان 15 میلیونی استن مارتین و فراخوان 12 هزار بی ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید