دلیل شکست استقلال برابر الدحیل از نگاه مجیدی، وعده رفع کردن مشکل

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در سومین ملاقات از مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت 22:15 دقیقه امروز چهارشنبه در استادیوم ملک عبدالله شهر جده به مصاف تیم الدحیل قطر رفت که این ملاقات با فزونی 4 بر 3 قطری ها سرانجام یافت.

دلیل شکست استقلال برابر الدحیل از نگاه مجیدی، وعده رفع کردن مشکل

ارسلان مطهری (4)، شیخ دیاباته (34) و فرشید اسماعیلی (74) برای استقلال گل زدند. اولونگا (10 و 27 و85) و عبدالله الاحرق (43) برای الدحیل گل زد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر الدحیل گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به تیم الدحیل تبریک می گویم. از بازیکنانم بابت کوشش شان و بازی خوبشان تشکر می کنم. تقریباً در هر دو نیمه بهتر از حریف کار کردیم. در نیمه دوم فکر می کنم آن ها فقط یک موقعیت داشتند و همان توپ را به گل تبدیل کردند.

وی اضافه نمود: باز هم به بازیکنانم خسته نباشید می گویم ولی در خط دفاعی اشتباهات فردی بسیار زیادی داشتیم. ولی مطمئناً این مسائل را رفع می کنیم. خوشبختانه سه روز دیگر می توانیم الدحیل را ببینیم.

سرمربی استقلال افزود: تیم الدحیل، تیمی است که بسیار با سازماندهی بازی می نماید. هم در دفاع و هم در حمله اینگونه است و این مطلب حتماً به دلیل تأثیر مربی خوبشان بر آن هاست.

فرهاد مجیدی در ادامه تاکید نمود: ما دوست داشتیم یک بازی تهاجمی انجام دهیم. نشان دادیم از آن ها بهتریم و اگر نتیجه را واگذار کردیم، به خاطر اشتباهات فردیمان بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در انتها گفت: چیزی که برای من مهم است این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و با دلشان بازی کردند. مطمئن باشید سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1426

به "دلیل شکست استقلال برابر الدحیل از نگاه مجیدی، وعده رفع کردن مشکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل شکست استقلال برابر الدحیل از نگاه مجیدی، وعده رفع کردن مشکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید