دلیل شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیروکمان چه بود؟

به گزارش مجله بابلسر، رییس فدراسیون تیروکمان می گوید کریم صفایی به موارد مختلفی از جمله اساسنامه فدراسیون و فرایند برگزاری انتخابات، به CAS شکایت کرده بود که دیوان داوری ورزش نیز شکایت او را وارد نداست.

دلیل شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیروکمان چه بود؟

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شکایت صفایی به دیوان داوری ورزش مربوط به سال 97 و زمان انتخابات فدراسیون تیروکمان بود که وی از اساسنامه فدراسیون، نحوه و فرایند برگزاری انتخابات، عدم صلاحیت من و همچنین علت تایید ریاست من از سوی فدراسیون جهانی و... به این دادگاه شکایت کرده بود. شکایت او هم از من بود و هم از فدراسیون جهانی که در نهایت رای به نفع ما صادر شد و از شکایت صفایی تبرئه شدیم.

وی گفت: با رای دادگاه دیوان داوری ورزش صفایی محکوم شد و وی باید 2500 فرانک سوییس به فدراسیون تیروکمان ایران و 2500 فرانک سوییس به فدراسیون جهانی غرامت پرداخت کند. البته این که چقدر به CAS باید غرامت پرداخت کند، در جریان نیستم، اما اطلاع دارم که وی قبلا مبلغی را به این دادگاه برای رسیدگی به این شکایت پرداخت کرده بود.

رییس فدراسیون تیروکمان در خاتمه گفت: به هر صورت با رای دیوان داوری ورزش، حکم قطعی و پرونده مختومه است و مسئله ای برای ادامه مدیریت من در فدراسیون تیروکمان وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 988

به "دلیل شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیروکمان چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیروکمان چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید