دستور نوید کیا به بازیکنان جنجالی، دو سپاهانی ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش مجله بابلسر، سرمربی تیم سپاهان دیشب روی خط فوتبال برتر آمد و مسئولیت اتفاقات خاتمه بازی از سوی تیمش را به عهده گرفت و عذرخواهی کرد.

دستور نوید کیا به بازیکنان جنجالی، دو سپاهانی ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محرم نوید کیا، محمد محبی و عزت پورقاز را از مصاحبه با رسانه های گروهی پیرامون اتفاقات ملاقات با پرسپولیس منع نموده است. این دو در بطن حواشی ملاقات سپاهان در برابر پرسپولیس قرار داشتند.

به نظر می رسد ابتدا محمد محبی با سید جلال حسینی وارد بحث شد و در ادامه عزت پورقاز در دفاع از محمد محبی با سید جلال حسینی درگیر شد و این درگیری به تماس بدنی هم منجر شد! پیش از این درگیری هم می گویند با شوتی که عزت به سمت کادر فنی تیم پرسپولیس زد حاشیه ها را شروع کرد. بعد از این اتفاقات خبرنگاران زیادی کوشش کردند با عزت پورقاز و محمد محبی صحبت نمایند اما این دو بازیکن پاسخی به تماس های اجرا شده نمی دهند چون سرمربی تیم سپاهان این دو بازیکن را از مصاحبه در این خصوص منع نموده است و گفته اگر مصاحبه ای از آنها در رسانه های گروهی ببیند جریمه شان خواهد نمود. این در حالی که پرسپولیسی ها علیه این دو بازیکن مصاحبه کردند و عزت پورقاز و محمد محبی دوست دارند از خود دفاع نمایند.

سرمربی تیم سپاهان دیشب روی خط فوتبال برتر آمد و مسئولیت اتفاقات سرانجام بازی از سوی تیمش را به عهده گرفت و عذرخواهی کرد. او توامان با این رفتار که در فوتبال ایران تازگی دارد و البته می تواند الگو گردد خطاب به بازیکنان تیمش در جلسه ریکاوری گفت در خصوص اشتباهی که اجرا شده مصاحبه نکنید. حتی اگر حق در اتفاقات سرانجام بازی صد در صد با ما باشد مصاحبه ها هیچ کمکی به تیم نمی کند ود ر مجموع اتفاقاتی که در سرانجام بازی اتفاق افتاده اصلا قشنگ نبود و قطعا ما هم جاهایی اشتباه کردیم و حتی اگر حق با ما بوده باشد باید خویشتن داری می کردیم تا این اتفاقات رخ نمی داد و ...

لازم به ذکر است هر دو بازیکن سپاهان از دستور سرمربی خود پیروی کردند و به درخواست های خبرنگاران برای انجام مصاحبه پاسخ منفی می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1459

به "دستور نوید کیا به بازیکنان جنجالی، دو سپاهانی ممنوع المصاحبه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور نوید کیا به بازیکنان جنجالی، دو سپاهانی ممنوع المصاحبه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید