دبیر: زمان یزدانی خرم لیگ جان گرفته بود ، هرکاری که برای کشتی آزاد انجام دهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد

به گزارش مجله بابلسر، رییس فدراسیون کشتی گفت: نباید کل ورزش کشتی کشور را به حضور در المپیک و مسابقات جهانی خلاصه کنیم.

دبیر: زمان یزدانی خرم لیگ جان گرفته بود ، هرکاری که برای کشتی آزاد انجام دهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رییس فدراسیون کشتی گفت: نباید کل ورزش کشتی کشور را به حضور در المپیک و مسابقات دنیای خلاصه کنیم.

به گزارش ایرنا، جلسه تیم های صعودنماینده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور مسوولین فدراسیون برگزار گردید.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که مرحله نیمه نهایی، رده بندی و فینال در روز 11 آذر در سالن آزادی تهران برگزار گردد. وزن کشی مسابقات نیز چهارشنبه 10 آذر است.

ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سیناصنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی به میدان می فرایند.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: در زمان ریاست محمدرضا یزدانی خرم در فدراسیون کشتی، لیگ جان گرفته بود و در شرایط خوبی برگزار می شد اما در چند سال گذشته، رو به افول رفت. سعی کردیم در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به هر نحوی که بود دوباره لیگ را زنده کنیم که سال جاری در این کار بسیار پیروز تر بودیم.

وی ادامه داد: اینکه به خاطر کشتی گیران ملی پوش و شرکت در رقابت های دنیای و المپیک، لیگ کشتی را کوچک کنیم یا از بین ببریم کار غلطی است چراکه مدال آور رقابت های دنیای از امتیازات و پاداش های آن منتفع می گردد اما دیگر کشتی گیران باید حداقل یک منبع مالی برای ادامه راه داشته باشند.

دبیر توضیح داد: لیگ این اجازه را می دهد تا سایر مدعیان نیز خود را مطرح نمایند و علاقمندان به کشتی نیز به سالن ها بیایند.

دبیر گفت: می توانستیم میزبانی مرحله انتهای لیگ را به استان ها ببریم اما شرایط سالن 12 هزار نفری و پخش زنده آن از سیما و اینکه کشتی بیشتر دیده گردد برای ما مهم است و به همین علت پیشنهاد ما برگزاری مسابقات در این سالن بود.

رییس فدراسیون کشتی گفت: شرایط کرونا خیلی بهتر شده و از حضور تماشاگران در سالن کشتی استقبال می کنیم چرا که یکی از سه ضلع کشتی کشور تماشاگران و علاقمندان به آن هستند.

دبیر با تقدیر از عملکرد رسانه ها در حمایت از کشتی توضیح داد: رسانه ها یک ضلع دیگر کشتی کشور هستند.

وی در خصوص کشتی فرنگی گفت: در سال های نه چندان دور کشتی فرنگی ما دیده نمی شد اما الان حرف اول را در دنیا می زنیم اما در کشتی آزاد عقب هستیم و باید خود را به سطح اول دنیا برسانیم که احتیاج به وقت و کار دارد.

دبیر توضیح داد: برای ما کشتی آزاد و فرنگی ندارد و من هرکاری که برای آزاد انجام بدهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد و حتی باید تیم فرنگی ما بیشتر از این پیشرفت کند و محکم جلو برود.

رییس فدراسیون کشتی در انتها اعلام نمود: فینال لیگ همواره با حاشیه هایی همراه بوده، از داوران می خواهم که برترین قضاوت ها را داشته باشند و از مسئولان و مربیان تیم ها هم می خواهم که به حاشیه ها دامن نزنند و اگر اتفاقی نیز رخ داد، شکیبا باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1727

به "دبیر: زمان یزدانی خرم لیگ جان گرفته بود ، هرکاری که برای کشتی آزاد انجام دهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: زمان یزدانی خرم لیگ جان گرفته بود ، هرکاری که برای کشتی آزاد انجام دهم برای فرنگی هم انجام خواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید