خودروی405 خود و منزل مسکونی را در بجنورد آتش زد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران: افسر شیفت آتش نشانی بجنورد گفت: خودروی پژو405 به طور ناخودآگاه در پارکینگ مسکونی در بجنورد آتش گرفت و کاملا در آتش سوخت و همراه خود منزل مسکونی را نیز به آتش کشید.

خودروی405 خود و منزل مسکونی را در بجنورد آتش زد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد ، به نقل از آتش نشانی بجنورد، قربان قلیچی اظهارکرد: با تماس اهالی خیابان جمهوری با شماره 125 آتش نشانی، مبنی بر وقوع حریق در خودروی 405، اکیپ های اطفاء حریق از ایستگاه های مرکزی و شماره 2 در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

قلیچی در باره جزئیات این آتش سوزی اضافه کرد: به محض ورود به موقعیت حادثه، مشاهده شد که شعله های آتش از داخل پارکینگ و نرده های بالای درب منزل به بیرون زبانه می کشد.

وی توضیح داد: با استفاده از یک رشته لوله آبدهی عملیات مهار حریق بلافاصله آغاز، که با رسیدن اکیپ دوم از ایستگاه شماره 2، عملیات مهار و اطفاء حریق سرعت بیشتری به خود گرفت.

این مقام مسئول اظهارکرد: وجود وسایل مستهلک به همراه چند حلقه لاستیک فرسوده و موتور سیکلت در پارکینک و محل پارک خودرو باعث گسترش حریق و انتقال حرارت به 2 اتاق منزل به وسیله پنجره های مجاور نیز شد.

وی توضیح داد: یک اکیپ ازآتش نشانان با نفوذ از داخل منزل از قسمت حیاط پیروز به خارج کردن 2 موتور سیکلت از 3 موتوری که در پارکینک و در کنار خودرو قرار داشت شدند.

افسر شیفت آماده در محل اضافه کرد: در این حادثه خساراتی به منزل مسکونی نیز واردکرد که با سرعت عمل آتش نشان از سرایت حریق به اتاق های دیگر جلوگیری شد.

عباس جفاکش فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد نیز که به فاصله چند دقیقه از زمان حضور اکیپ های اطفاء حریق در محل، حاضر شده بود،گفت:حجم بالای شعله های آتش، نشان از این داشت که مدت زمان زیادی از آغاز آتش سوزی گذشته است.

سعید صفا ساکن طبقه دوم این منزل مسکونی نیز در گفت وگو با پایگاه خبری 125 اظهارکرد: پدرم برای نوشیدن آب از خواب بیدار و چراغ را روشن، که بعد از چند لحظه برق قطع می گردد، که با پیگیری و شنیدن صداهایی از داخل حیاط متوجه آتش سوزی در خودرو شدیم.

این شهروند که از ابتدا در صحنه حادثه حضور داشته تصریح می نماید: متاسفانه شعله های آتش زیاد بود و تنها توانستیم با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیریم،که آتش نشانان حدوداً 5 دقیقه بعد در محل آتش سوزی حاضر شدند.

کارشناسان آتش نشانی بجنورد سبب آتش سوزی در خودروی 405 را اتصال در سیم کشی برق خودرواعلام کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 516

به "خودروی405 خود و منزل مسکونی را در بجنورد آتش زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی405 خود و منزل مسکونی را در بجنورد آتش زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید