خرید خانه در جمهوری؛ محله ای در قلب تهران

به گزارش مجله بابلسر، جمهوری از محله های مرکزی تهران است که قیمت ملک در این محله، در مقایسه با محله های دیگر تهران، در سطح مناسب تری واقع شده است.

خرید خانه در جمهوری؛ محله ای در قلب تهران

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه ویلایی قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محله جمهوری از محله های قدیمی تهران در منطقه 11 است که دسترسی مناسب و البته پرتردد، قرار دریافت در مرکز تهران و سطح قیمت معقول و مناسب آن موجب شده تا متقاضیان مصرفی مسکن به طور جدی به خرید خانه در جمهوری فکر نمایند. این محله با بافت مسکونی-تجاری خود از شمال با خیابان آزادی، از غرب با بزرگراه نواب، از شرق با خیابان های زارع و گلشن و از جنوب با خیابان آذربایجان همسایه است. خبرنگاران این بار در محله گردی خود به سراغ محله جمهوری رفته است. با ما همراه باشید.

خیابان جمهوری از معروف ترین خیابان های مرکزی تهران در این محله، خیابانی غربی-شرقی است که از خیابان رودکی شروع شده و با گذر از میدان جمهوری و خیابان گلشن از این محله خارج شده و به میدان بهارستان می رسد. علاوه بر دسترسی چهارراهی فراوان محدوده جمهوری و وجود آپارتمان های نوساز در کنار خانه های چندسال ساخت، این محله ظرفیت های دیگری نیز دارد که تمایل به سکونت در این منطقه را در بین خریداران خانه افزایش داده است.

دسترسی به جمهوری

محله جمهوری به بسیاری از مناطق و معابر مهم و مرکزی شهر تهران مانند خیابان آزادی و خیابان جمهوری اسلامی دسترسی دارد؛ اما پیش از تردد با خودروی شخصی در محدوده جمهوری باید توجه داشته باشید که این محله شامل طرح زوج و فرد است و در مراسم های خاص ملی و بعضی از گردهمایی ها، محدودیت های ترافیکی در آن برقرار می گردد.

از لحاظ حمل و نقل عمومی این محله دارای مرکزیت بوده و علاوه بر اینکه سامانه اتوبوس تندرو در دو خط پایانه جنوب- پایانه شهید افشار و پایانه آزادی- چهارراه تهرانپارس در این محله ایستگاه دارد، اتوبوس های عادی نیز بین میدان بهارستان و میدان جمهوری در رفت و آمد هستند. دو ایستگاه متروی شهید نواب صفوی و توحید در محله جمهوری نیز بخشی از حمل و نقل عمومی این منطقه را پوشش می دهند.

مراکز تجاری و تفریحی

خیابان جمهوری مراکز خرید بسیاری از فروشگاه های پوشاک گرفته تا قهوه فروشی های معروف را در خود جای داده است؛ اما تهرانی ها این خیابان را بیشتر مرکزی برای فروش لوازم صوتی و تصویری و ارتباطی و وسایل آشپزخانه های صنعتی و کارگاهی می شناسند. به دلیل قیمت مناسب فروشگاه های محله جمهوری، خریداران بسیاری از نقاط دیگر شهر به این محله مراجعه می نمایند. این محله به دو مرکز خرید علاالدین و چارسو، بزرگترین مراکز خرید و فروش تلفن همراه، بسیار نزدیک است و همچنین دسترسی خوبی به شانزه لیزه، بورس خرید لباس زنانه و مجلسی دارد.

سرانه فضای سبز در محدوده جمهوری در سطح پایینی واقع شده است و ساکنان این محله برای گذران اوقات فراغت ضروری است به محله های اطراف مراجعه نمایند. مجتمع چارسو در نزدیکی این محله، یکی از مجهزترین سینماهای ایران را دارد و از مهم ترین مراکز تفریحی، فرهنگی به حساب می آید.

خرید خانه در جمهوری

بافت خیابان های جمهوری را بیشتر املاک تجاری تشکیل داده اند و ساختمان های مسکونی بیشتر در فرعی های منتهی به خیابان جمهوری قرار دارند. به دلیل وجود ساختمان هایی با معماری ویژه در خیابان جمهوری، قیمت ملک در این منطقه اندکی از میانگین قیمت مسکن بالاتر است. برای اطلاع از قیمت دقیق خانه در جمهوری و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 311

به "خرید خانه در جمهوری؛ محله ای در قلب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در جمهوری؛ محله ای در قلب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید