خداحافظی پر گلایه نایب قهرمان کشتی دنیا، اسماعیل پور: مدال هایم را درون کیسه انداختم تا شاید کسی از ضایعاتش استفاده کند

به گزارش مجله بابلسر، مسعود اسماعیل پور که به دلیل مصدومیت دست، چند سالی از کشتی فاصله گرفته بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از خداحافظی رسمی با دنیای قهرمانی اطلاع داد.

خداحافظی پر گلایه نایب قهرمان کشتی دنیا، اسماعیل پور: مدال هایم را درون کیسه انداختم تا شاید کسی از ضایعاتش استفاده کند

به گزارش خبرنگاران، دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد دنیا چند سالی است که با وجود عشق و علاقه اش برای ادامه کشتی، به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه دست و بی نتیجه ماندن جراحی و پیگیری درمان، نتوانسته روی تشک برود با این وجود او در مصاحبه هایش همیشه صحبت از کوشش برای بازگشت به تشک می کرد.

این کشتی گیر جویباری و فرزند محمود اسماعیل پور مربی سازنده مازندران، در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی قطعی با دنیای قهرمانی اطلاع داد، در حالیکه به شدت از بی توجهی نسبت به شرایط معیشتی و اشتغال قهرمانان گلایه داشت.

او در بخشی از نامه خداحافظی اش نوشته است: کشتی دیگر آینده هیچ کسی را اینجا تامین نخواهد کرد، حتی عمر یک کشتی گیر وقتی به خاتمه رسید، هیچ آینده ای نخواهد داشت. پیشنهاد می کنم هر کسی راه کشتی را پیش گرفته بداند، خاتمهیش فراموش خواهد شد و حتی بستری نیست که انتقال تجربه کند. تا امروز هر مدالی گرفتم درون کیسه ای انداختم تا شاید کسی بتواند از ضایعاتش حداقل استفاده کند چون به کارم نیامد، تنها عشق مردم است که همیشه به هر ورزشکاری دلگرمی می دهد. حتی ابتدایی ترین شغل هم نصیب کشتی گیری که بهترین عناوین دنیای و المپیک کسب کند نخواهد شد و حتی از ساده ترین کسی که سِمَتی در این دستگاه دارد التماس و خواهش هم بکنی، جز جوابِ برو قهرمان و قهرمانی کیلویی چند می شنوی اینها نمونه ای از آیین نامه هایی است که اصلا و ابدا اجرا نشد و نخواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1198

به "خداحافظی پر گلایه نایب قهرمان کشتی دنیا، اسماعیل پور: مدال هایم را درون کیسه انداختم تا شاید کسی از ضایعاتش استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی پر گلایه نایب قهرمان کشتی دنیا، اسماعیل پور: مدال هایم را درون کیسه انداختم تا شاید کسی از ضایعاتش استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید