خبرنگاران ویروس کرونا حمل و نقل مسافر را در ورامین 60 درصد کاهش داد

به گزارش مجله بابلسر، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: با شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مردم در شهر، میزان حمل و نقل مسافر درون شهری و برون شهری ورامین 60 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران ویروس کرونا حمل و نقل مسافر را در ورامین 60 درصد کاهش داد

حسن خوانساریان روز پنج شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر هستیم که این امر باعث شده از میزان مسافرت های درون شهری و برون شهری و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان به میزان 60 درصد کاسته گردد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 800 تاکسی درون شهری و بین شهری ورامین در 31 خط تاکسی رانی نسبت به جابجایی مسافر اقدام می نمایند.

خوانساریان با اشاره به فعالیت 80 اتوبوس درون شهری و برون شهری در خطوط چهارگانه اتوبوسرانی ورامین گفت: کاهش تعداد مسافر باعث شده است میزان تردد اتوبوس های درون شهری و برون شهری به ویژه به سمت تهران، 50 درصد کاهش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ورامین از اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی در هر بار سرویس رسانی خطوط اتوبوس رانی این شهر اطلاع داد و اضافه کرد: تمامی ناوگان اتوبوس و تاکسی ورامین در ایستگاه های مبداء و مقصد زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از مسافرت به منظور ممانعت از شیوع ویروس کرونا، از لغو مرخصی تاکسی داران ورامین در ایام نوروز اطلاع داد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین توضیح داد: تاکسی داران در طول سال مجاز به استفاده از مرخصی می باشند ولی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ممانعت از سفرهای برون شهری، مرخصی آنها تا اطلاع ثانونی لغو شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و لغو سرویس مدارس گفت: به دلیل عدم سرویس دهی خودروها به دانش آموزان، تا سرانجام تعطیلات مدارس، رانندگان حق دریافت هزینه سرویس از اولیاء را ندارند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 486

به "خبرنگاران ویروس کرونا حمل و نقل مسافر را در ورامین 60 درصد کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویروس کرونا حمل و نقل مسافر را در ورامین 60 درصد کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید