خبرنگاران هلال احمر پایگاه های امداد و نجات جنوب کرمان را تقویت می کند

به گزارش مجله بابلسر، کرمان - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بر ضرورت تامین نیرو و تقویت پایگاه های امداد و نجات در منطقه جنوب استان تاکید کرد و گفت: این فرایند تا تحقق برنامه ها در اولویت هلال احمر قرار گرفت.

خبرنگاران هلال احمر پایگاه های امداد و نجات جنوب کرمان را تقویت می کند

رضا فلاح شامگاه جمعه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و محورهای مواصلاتی جنوب استان، طی سه سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر 290 حادثه مختلف را پوشش دادند.

وی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به موقع و سریع در مناطق جنوب استان کرمان گفت: تامین نیرو و تقویت پایگاه های امدادونجات در جنوب استان ضرورت دارد و این مهم نیازمند به حمایت و توجه دولتمردان از این نهاد مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان نمود: نزدیک به 21 هزار نفر در طی سه سال گذشته توسط این جمعیت در شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و فاریاب امدادرسانی شده اند.

فلاح با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار مالی جمعیت هلال احمر از 42 درصد حق ثبت اسناد کشور گفت: جمعیت هلال احمر به واسطه ارائه خدمات مختلف در حوزه های بهداشت و درمان، امدادونجات و پروژه های حمایتی و معیشتی بایستی امکانات و تجهیزات آن نیز کامل و نوین باشد.

وی با اشاره به اینکه کمک و امدادرسانی جز وظایف اصلی هلال احمر است، گفت: در حوزه اجرای کاروان های نیکوکاری و سلامت در شهرستان های جنوبی استان تا کنون 6 میلیاردتومان خدمات داوطلبانه بهداشتی، درمانی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار جنوب استان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان از افتتاح تعداد سه پایگاه امدادونجات در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبارجنوب و اهدای 2 دستگاه خودروی امدادی در مناطق یاد شده از برنامه های مهم جمعیت هلال احمر در هفته دولت خبر داد.

جنوب کرمان شامل هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 755

به "خبرنگاران هلال احمر پایگاه های امداد و نجات جنوب کرمان را تقویت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر پایگاه های امداد و نجات جنوب کرمان را تقویت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید