خبرنگاران معرفی 105 هزار متقاضی دریافت تسهیلات مسکن ملی به بانک

به گزارش مجله بابلسر، تهران- خبرنگاران- مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افتتاح حساب 10 هزار و 985 نفر از متقاضیان مسکن ملی در بانک مسکن با 110 میلیاردتومان آورده اولیه اطلاع داد و گفت: بانک مسکن پرداخت تسهیلات به 140 هزار متقاضی مسکن ملی را پذیرفته است که تا به امروز 105 هزار نفر به بانک مسکن معرفی شده اند.

خبرنگاران معرفی 105 هزار متقاضی دریافت تسهیلات مسکن ملی به بانک

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری در مورد آخرین آمار افتتاح حساب های طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا به امروز 10 هزار و 985 نفر واجدان شرایط معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، برای دریافت مسکن ملی در بانک مسکن افتتاح حساب نموده اند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن رقم سپرده گذاری شده از سوی بیش از 10 هزار نفر واجد شرایط معرفی شده مسکن ملی به بانک مسکن را 110 میلیاردتومان مطرح کرد و اضافه کرد: اکنون در حساب بازشده توسط متقاضیان مسکن ملی 110 میلیارد تومان موجودی است که این میزان با حداقل آورده متقاضیان پر شده است.

عملداری با یادآوری این مطلب که بانک مسکن ارایه تسهیلات 100 میلیون تومانی را برای 140 هزار واحد مسکن ملی پذیرفته است، شرح داد: بانک مسکن به 140 هزار واحد مسکن ملی با هماهنگی و راهبری معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات پرداخت می نماید.

وی همچنین در مورد امضای تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن با نهادهای اجرا کننده آن، گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن با هماهنگی چهار نهادِ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شهرهای جدید و اداره کل راه و شهرسازی استان ها اجرایی وعملیاتی می گردد که این چهار نهاد در واقع نماینده سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند.

علمداری گفت: بانک مسکن با هر چهار نهاد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا نموده و پذیرفته است که تسهیلات 140 هزار واحد مسکونی اقدام ملی را بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به واجدان شرایط پرداخت کند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ادامه داد: تا به امروز برای پرداخت تسهیلات 30 هزار واحد از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، 30 هزار واحد توسط شرکت شهرهای جدید، 20 هزار واحد بنیاد مسکن و 25 هزار واحد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده اند و آورده اولیه متقاضیان نیز در حساب بانک واقع شده است.

وی مجموع افراد معرفی شده به بانک مسکن را برای دریافت تسهیلات مسکن ملی تا به امروز 105 هزار نفر گفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 661

به "خبرنگاران معرفی 105 هزار متقاضی دریافت تسهیلات مسکن ملی به بانک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی 105 هزار متقاضی دریافت تسهیلات مسکن ملی به بانک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید