خبرنگاران مسابقه خلاصه نویسی کتاب در تبریز برگزار می شود

به گزارش مجله بابلسر، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مسابقه خلاصه نویسی کتاب برای نخستین بار با عنوان بهار همدلی در تبریز برگزار می شود.

خبرنگاران مسابقه خلاصه نویسی کتاب در تبریز برگزار می شود

محمد محمدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی و هنری مجازی این اداره کل در راستای پویش در خانه بمانیم و جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پر کردن اوقات فراغت مردم، این مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان با استقبال از طرح های پویش در خانه بمانیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نشان دادند نسبت به سلامت هموطنان خود حساس هستند.

وی اظهار کرد: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی نیز با مشارکت خود ضمن تقویت پویش در خانه بمانیم با مطالعه کتاب های مورد علاقه خود، خلاصه کتاب را در 2 صفحه به نشانی مجازی [email protected] ارسال کنند.

محمدپور اضافه کرد: تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب، مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات و شماره تماس نیز باید به نشانی الکترونیکی یاد شده ارسال شود.

وی ادامه داد: منتخب خلاصه های کتاب ارسالی در صفحه نمایشگاه مجازی پویش هنرمندان آذربایجان شرقی با هدف مقابله با کرونا منتشر خواهد شد.

محمدپور یادآوری کرد: به نفر اول این مسابقه حواله خرید 10 میلیون ریالی کتاب، نفر دوم هفت میلیون و 500 هزار ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم سه میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم 2 میلیون ریال اهدا می شود.

وی همچنین اضافه کرد: 10 حواله کتاب دیگر به مبلغ 2 میلیون ریال برای خلاصه هایی که مورد پسند بازدید کنندگان مجازی قرار می گیرد، اهدا می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 544

به "خبرنگاران مسابقه خلاصه نویسی کتاب در تبریز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه خلاصه نویسی کتاب در تبریز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید