خبرنگاران مدارس میزبان شعب رای در خراسان شمالی ضدعفونی شد

به گزارش مجله بابلسر، بجنورد- خبرنگاران- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس محل برگزاری انتخابات در مناطق شهری و روستایی این استان، برای پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا ضدعفونی شد.

خبرنگاران مدارس میزبان شعب رای در خراسان شمالی ضدعفونی شد

مهدی خطیب زاده شامگاه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به نگرانی ها از شیوع کرونا ویروس، تاکید شد تا مدارس محل برگزاری انتخابات، پس از اتمام رای گیری، با محلول وایتکس، ضدعفونی شود.

وی با اشاره به تعطیلی تمام مدارس استان در روز شنبه، افزود: کار ضدعفونی مدارس امروز اجرا شده و یا در حال انجام است و بر اساس گزارش های رسیده، امشب هم در برخی مدارس، عوامل مشغول ضدعفونی فضاهای آموزشی هستند.

840 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوای اسلامی در استان خراسان شمالی پیش بینی شد که عمدتا در فضاهای آموزشی استقرار یافته بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تاکید ما بر این است که مدارس پیش از حضور دانش آموزان در صبح روز یکشنبه، ضدعفونی شده باشد.

وی گفت: برای ارتقای بهداشت مدارس و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، صابون مایع و ماسک مورد نیاز دانش آموزان نیز تامین و در مدارس استان توزیع می شود.

خطیب زاده گفت: امسال در قالب پروژه مهر، 6 هزار لیتر صابون مایع برای توزیع در مدارس استان تامین شد و اکنون در مرحله دوم، پنج هزار لیتر از این محصول، تامین می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: توصیه ما این است که بوفه های مدارس هم حتی الامکان تعطیل شود.

180 هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از 2 هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار معلم تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 428

به "خبرنگاران مدارس میزبان شعب رای در خراسان شمالی ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس میزبان شعب رای در خراسان شمالی ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید