خبرنگاران ضریب اشغال هتل های چهارمحال و بختیاری صفر است

به گزارش مجله بابلسر، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نوروز سال جاری ضریب اشغال تخت در هتل ها و مراکز اقامتی این استان به صفر رسیده است.

خبرنگاران ضریب اشغال هتل های چهارمحال و بختیاری صفر است

فرجام سمیعی روز چهارشنبه به خبرنگاران تاکید نمود: اقامت و اسکان مسافر و توریست در مراکز اقامتی زیرمجموعه میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تا روز ششم فروردین ماه صفر است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا هیچ کدام از مراکز اقامتی زیرمجموعه این اداره تا اطلاع بعدی حق ندارند مسافر و یا توریست پذیرش نمایند.

سمیعی توضیح داد: همچنین اسکان مسافران در مدرسه ها، خانه های معلم و مکان های عمومی مانند بوستان ها و معبرهای عمومی تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش خبرنگاران، از زمان ممنوعیت ورود و پذیرش مسافر در اماکن اقامتی چهارمحال و بختیاری به علت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تا به امروز مجوز 2 دفتر متخلف اطلاع رسانی توریستی و رزرواسیون اماکن اقامتی در این استان لغو شده است.

چهارمحال و بختیاری 14 هتل، 4 هتل آپارتمان، 2 مجتمع توریستی، 5 مهمان پذیر، 99 خانه مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، 35 اقامتگاه بوم گردی و 5 مجتمع بین راهی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان دارد.

ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 520

به "خبرنگاران ضریب اشغال هتل های چهارمحال و بختیاری صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضریب اشغال هتل های چهارمحال و بختیاری صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید