خبرنگاران فراوری انبوه ماسک&zwnjهای گرافنی ضدویروس

به گزارش مجله بابلسر، تهران- خبرنگاران -شرکت بریتانیایی هایدال به تازگی خبر از فراوری ماسک های گرافنی با قابلیت شستشو توسط شریک تجاری این شرکت داده است، ماسک هایی که در آن ها از جوهر گرافنی استفاده شده است.

خبرنگاران فراوری انبوه ماسک&zwnjهای گرافنی ضدویروس

بر اساس اعلام روز دوشنبه ستاد توسعه فناوری نانو ،شرکت هایدال گرافن اینداستریز (Haydale Graphene Industries) گفت که IRPC - شریک تجاری این شرکت - فراوری ماسک هایی را شروع نموده است که در آن ها از گرافن شرکت هایدال استفاده شده است.

این ماسک های صورت در حال حاضر برای استفاده داخلی در گروه IRPC فراوری می شوند که احتمالا برای سال 2021 این ماسک ها برای استفاده عموم عرضه می شوند.

این شرکت باید ویژگی های طراحی ماسک را در سال 2021 مورد ارزیابی مجدد قرار دهد، زمانی که ماسک ها از نظر عواملی مانند کارایی فیلتراسیون ویروسی (VFE)، حفاظت در برابر پرتو فرابنفش و حفاظت EMC لازم به آنالیز باشند.

هایدال سرمایه گذاری های متعددی در بخش نانوجوهر داشته است. این شرکت چندی پیش شرکت اینوفن (Innophene) را خریداری کرد.

اینوفن یک شرکت گرافنی در تایلند است که روی ساخت جوهرهای رسانا و مواد کامپوزیتی کار می نماید. شرکت هایدال، شرکت اکمک (ACMC) را نیز در سال 2015 در آمریکا خریداری نموده است و با این کار وارد حوزه جدیدی از نانومواد شده و شانس خود را در بخش ویسکرزهای کاربید سیلیکون آزموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1003

به "خبرنگاران فراوری انبوه ماسک&zwnjهای گرافنی ضدویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری انبوه ماسک&zwnjهای گرافنی ضدویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید