خبرنگاران تعداد بهبودیافتگان کرونا در قزوین به 532 مورد رسید

به گزارش مجله بابلسر، قزوین - خبرنگاران - تعداد بهبود یافتگان ناشی از ویروس کرونا در قزوین با افزایش 26 مورد دیگر به 532 نفر افزایش یافت.

خبرنگاران تعداد بهبودیافتگان کرونا در قزوین به 532 مورد رسید

حسن ارداقیان، سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: براساس آخرین آمارهای موجود، تا به امروز 794 نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده و 97 نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به سامانه salamat.gov.ir، اضافه کرد: افراد با مراجعه به این سامانه بدون شک کادر سلامت را در جهت شناسایی و مداخله زودهنگام این ویروس یاری خواهند کرد.

وی یادآور شد: شهروندان همچنان با در خانه ماندن می توانند ضمن حفظ سلامت خود و خانواده هایشان، کادر پزشکی و درمان استان را در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا همراهی نمایند.

این در حالی است که به گفته کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز 50 میلیون نفر گذشت و به حدود 50 میلیون و 821 هزار نفر تا ظهر امروز رسیده است.

این مسوول تاکید نمود: تا به امروز 29 هزار و 406 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان 10 هزار و 457 نفر بهبود یافته و 2 هزار و 234 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 522

به "خبرنگاران تعداد بهبودیافتگان کرونا در قزوین به 532 مورد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بهبودیافتگان کرونا در قزوین به 532 مورد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید