خبرنگاران برگزارکنندگان مراسم عمومی در لرستان بازداشت می شوند

به گزارش مجله بابلسر، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: برگزارکنندگان و بانیان مراسم عمومی از جمله مجالس عزا و عروسی در شرایط کنونی اوج بحران کرونا بازداشت می شوند.

خبرنگاران برگزارکنندگان مراسم عمومی در لرستان بازداشت می شوند

به گزارش شامگاه یکشنبه خبرنگاران سیدموسی خادمی در گفتگوی خبری شبکه استانی اضافه نمود: زمانی که پس از برگزاری یک مراسم افرادی مبتلا و یا فوت می شوند نباید اصراری به این امر وجود داشته باشد چراکه جان افراد در میان است.

وی گفت: الیگودرز، دورود، کوهدشت و پلدختر در میان 43 شهر فوق حاد شیوع کرونا قرار دارند و از فردا پنجم آبان تمامی محدودیت های ستاد ملی مدیریت کرونا در این شهرها اعمال می گردد.

وی ادامه داد: بر این اساس بجز مشاغل رده یک شامل اصناف فروش مواد غذایی و نانوایی ها مابقی اصناف غیرضروری در این شهرها تعطیل است و محدویت های فعلی نیز همچنان در خرم آباد و بروجرد ادامه دارد.

استاندار لرستان گفت: دولت، قوه قضاییه، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بخشی از کار و عامل اصلی قطع زنجیره کرونا مردم هستند که باید پروتکل ها را رعایت نمایند تا دست کم بیمارستان ها ظرفیت پذیرش بیماران را داشته باشند.

خادمی توضیح داد: کاهش 50 درصد کارکنان دستگاه های اداری استان و بانک ها در محل کار تا اطلاع ثانوی لازم است و مردم می توانند مواد تخلف از این مصوبه را به استانداری لرستان اعلام نمایند.

به گفته وی در حال حاضر 6 شهر لرستان در شرایط بحرانی شیوع کرونا هستند و در 24 ساعت گذشته 11 نفر از شهروندان مبتلا جان خود را از دست داده اند.

لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است و از مجموع 37 هزار و 142 مبتلا در این استان تا یکم آبان ماه 743 نفر جان باخته اند که آمار جان باختگان عصر امروز یکشنبه به 754 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران برگزارکنندگان مراسم عمومی در لرستان بازداشت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزارکنندگان مراسم عمومی در لرستان بازداشت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید