خبرنگاران برادرزاده ترامپ: رییس جمهوری آمریکا یک بازنده است

به گزارش مجله بابلسر، تهران- خبرنگاران- مری ترامپ برادرزاده ترامپ با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات 2020 آمریکا و کوشش های عموی خود برای ماندن در قدرت گفت: دونالد یک بازنده و متقلب است.

خبرنگاران برادرزاده ترامپ: رییس جمهوری آمریکا یک بازنده است

به گزارش خبرنگاران، مری ترامپ شنبه شب در پیغام توییتری نوشت: دونالد یک بازنده است، او تقلب می نماید چون می داند اگر این کار را نکند، می بازد.

مری ترامپ در ادامه با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا و بیکار شدن بسیاری از افراد و راکد شدن مشاغل کوچک نوشت: تجارت های کوچک در سراسر این کشور بسته می شوند و رییس جمهوری آمریکا اهمیتی نمی دهد.

به نوشته برادرزاده ترامپ، زندگی کارگران آمریکایی روز به روز سخت تر می گردد و جمهوریخواستار در کنگره هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

مری ترامپ همچنین با اشاره به ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد آمریکا گفت: چه تعداد از موسسات ما در معرض خطر این دولت هستند؟ ما نیازمند در کنار هم بودن هستیم.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد، جمهوری خواستار و دموکرات ها در خصوص مسائل زیادی اختلاف دارند و یکی از بزرگترین این اختلافات پرداخت 600 دلار یاری اضطراری دولت تا ژانویه سال آینده (دی 99) است. اما جمهوریخواستار معتقدند این مدت زیاد است و همین امر سبب بی تمایلی آمریکایی برای بازگشت به کار می گردد.

در این حین، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز با بعضی جمهوری خواستار مخالفت و آن ها را تهدید نموده در صورت عدم توافق با دموکرات ها بر سر بسته جدید حمایتی، اقدامی عملی خواهد نمود.

داده های مرکز نظرسنجی هریس نشان می دهد حدود 54 درصد آمریکایی ها از اینکه ممکن است شغل خود را به دلیل شیوع کرونا از دست دهند، هراس دارند. به طور کلی، تقریبا نیمی از آمریکایی ها انتظار دارند که شرایط اقتصادی آن ها در ماه های آینده بدتر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 813

به "خبرنگاران برادرزاده ترامپ: رییس جمهوری آمریکا یک بازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برادرزاده ترامپ: رییس جمهوری آمریکا یک بازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید