خبرنگاران احیای 100 واحد معدنی استان مرکزی در دست پیگیری است

به گزارش مجله بابلسر، ساوه - خبرنگاران - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از هدف گذاری برای احیای 100 واحد معدنی و 70 واحد صنعتی در استان مرکزی خبر داد.

خبرنگاران احیای 100 واحد معدنی استان مرکزی در دست پیگیری است

به گزارش خبرنگاران، سعید جعفری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان شهر صنعتی کاوه به خبرنگاران گفت: 605 معدن پروانه دار در سطح استان مرکزی فعال هستند و در راستای برنامه های مربوط به سال جهش تولید از ابتدای سال تا به امروز 67 معدن متوقف شده در سطح استان احیا شدند.

وی از راه اندازی کلینیک های ویژه معدن و صنعت در استان مرکزی خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت کارشناسان دلایل توقف واحدهای تولیدی ارزیابی و استخراج و با ارائه راهکارهای مناسب در زمینه مسائل اقتصادی، بازار، تامین مواد اولیه نسبت به فعال سازی آنها اقدام می شود.

جعفری ادامه داد: امسال هدف گذاری احیای 100 واحد معدنی و 70 واحد صنعتی در استان صورت گرفته که نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی مربوط و صاحبان صنایع است.

وی از اشتغال 10 هزار نفر در 605 واحد معدنی استان خبر داد و عنوان کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک عمده فعالیت های سازمان صمت غیرحضوری بوده به طوری که از مجموع 120 ماموریت این اداره بیش از 75 درصد به صورت الکترونیکی انجام می شود و به همین دلیل نیاز چندانی به مراجعه صاحبان معادن از شهرستان های استان مرکزی برای انجام امور اداری نیست و آنها می توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

گفتنیست امروز رضا نقی پور اصل مدیرعامل صندوق حمایت از تولیدات پیشرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف بازدید از 2 شرکت دانش بنیان در زمینه تولید دارو به شهرستان ساوه سفر کرد و رئیس سازمان صنعت و معدن استان مرکزی و جمعی از مدیران او را همراهی نمودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1169

به "خبرنگاران احیای 100 واحد معدنی استان مرکزی در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احیای 100 واحد معدنی استان مرکزی در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید